Перейти к содержанию

Новости Світи в The Outer Worlds 2 будуть масштабнішими, ніж у першій частині


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Розробники з Obsidian продовжують розкривати додаткові деталі прийдешньої The Outer Worlds 2 у рамках серії ексклюзивних відеороликів для IGN. Цього разу гейм-директор Брендон Адлер (Brandon Adler) і арт-директор Деніел Альперт (Daniel Alpert) розповіли про принципи створення внутрішньоігрових локацій.

00851.RouUC1P.thumb.png.f336f594827f477350d68b949b42a3e4.png

Автори заявляють, що вони врахували критику гравців до першої The Outer Worlds і постаралися поліпшити елемент дослідження, розширивши локації на різноманітних планетах і їхніх супутниках. При цьому розробники розуміють, що більше не означає краще, і що не можна обмежуватися одними масштабами. Отже, кожна велика зона буде наповнена контентом, що заохочує геймерів за допитливість.

Як приклад виступив початковий регіон Голден-Рідж, розташований на планеті-місяці Дорадо. Це посушлива пустельна локація з траншеями, що залишилися після війни, ворожими мутантами і гірничодобувними підприємствами, що належать фракції "Протекторат". Тут художники вирішили відійти від звичної за першою частиною суміші ретрофутуризму й ар-нуво, додавши суворіші тони з елементами вестерну.

Художнє оформлення також доповнює розповідь. Сам дизайн локацій спонукає гравців ретельніше досліджувати їх, щоб дізнатися, що сталося раніше і що відбувається зараз.
"Ми створили великі області та витратили багато часу й сил на те, щоб заповнити їх цікавим контентом і крутими пам'ятками, які раз у раз відволікатимуть гравців від основного квесту й відводитимуть їх дедалі далі від второваної стежки. Ці локації наповнені побічними квестами, другорядними персонажами і невеликими історіями."

Деніел Альперт

Крім усього іншого під час дослідження геймери зможуть знайти унікальну зброю, різні елементи екіпіровки, колекційні предмети тощо. Голден-Рідж лише одна з великих областей, і розробники поспішили запевнити, що всі вони відрізняються одна від одної як візуально, так і за наповненням.
"Зрозуміло, у нас є основна сюжетна лінія, якої потрібно дотримуватися для проходження, але водночас в істинному стилі Obsidian ми дозволяємо гравцям йти куди їм заманеться і робити все, що вони захочуть."

Брендон Адлер

Реліз The Outer Worlds 2 планується протягом цього року на ПК (Steam, Battle.net), PlayStation 5 і Xbox Series, включно з Game Pass. Точна дата поки невідома. 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.