Перейти к содержанию

Новости Монстри зливаються, котики гладяться - більше подробиць про Cronos: The New Dawn


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Розробники Cronos: The New Dawn з Bloober Team розкрили безліч деталей про свою нову гру в жанрі survival horror за власною IP. Після успіху ремейка Silent Hill 2 Bloober'и явно мали намір закріпити свої позиції в жанрі.

00353.sB2Nf4-.thumb.png.348801eb93ba730c0170a48ecc4f8c30.png

Розробка велася паралельно з Silent Hill 2, і команда прагнула створити більш насичену з погляду геймплея гру з обмеженим інвентарем, тактичними рішеннями та акцентом на боївку. "Я думаю, що наше творіння більше схоже на Resident Evil, - пояснює Яцек Зьєба (Jacek Zięba), продюсер і директор гри, - але ми ще розповімо глибоку психологічну історію".

Однією з головних механік проєкту стало "злиття" ворогів - абомінацій під назвою "Сироти". Якщо не знищити їх повністю, вони можуть об'єднуватися одна з одною, утворюючи дедалі жахливіші та потужніші істоти. Це надає боям динамічності та вимагає вмілого поводження зі зброєю. "Ми побудували весь геймплей навколо механіки злиття, - каже гейм-директор Войцех Пейко (Wojciech Piejko), - наша зброя заточена під контроль натовпу".

Наприклад, ви можете стріляти з пістолета як зазвичай, а можете вишикувати ворогів у лінію і зарядити постріл, щоб пробити одразу кількох. Аналогічно, заряджений постріл із дробовика розширює радіус ураження, даючи змогу зачепити більше супротивників.

"Це також відтворює атмосферу класичних survival horror - коли прицілюючись, ви ніби приклеєні до землі. Тут ви можете рухатися, але дуже повільно, і це створює гарний баланс ризику і нагороди."

Войцех Пейко

На геймерів також чекають різноманітні "пастки" в стилі Dark Souls: "Зовні ви біжите, а всередині будівлі - вже не найкраща ідея". Розробники підкреслюють, що уважно вивчивши оточення, гравець зможе уникнути багатьох смертей - але гра не пробачає неуважності.

Серед натхнень для Cronos - не тільки класика жанру на кшталт Resident Evil, Dead Space і The Last of Us, а й більш незвичні джерела: серіал Dark, фільми 12 Monkeys і Annihilation, манга Blame! і культова The Thing Джона Карпентера (John Carpenter). При цьому студія не боїться загубитися серед запозичень - розробники впевнені, що польський сетинґ, візуальний стиль і авторський підхід роблять гру унікальною. Але що робить Cronos по-справжньому особливою? Кішки!

ВУ світі, сповненому крові та жаху, гравці зможуть збирати віртуальних котиків, кожен з яких заснований на реальних вихованцях співробітників Bloober. Вони виступатимуть у ролі колекційних предметів і їх можна буде гладити. "У нас був справжній кастинг кішок - колеги надсилали фото та імена своїх улюбленців", - ділиться Пейко.

Дія розгортається в альтернативній Польщі 1980-х, де апокаліптична подія, названа "Зміною", знищила людство. Гравці візьмуть на себе роль Мандрівника - агента таємничого Союзу, який переміщується в часі, щоб врятувати ключових людей із минулого.

Cronos: The New Dawn вийде на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series цього року.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.