Перейти к содержанию

Новости Авторам Kingdom Come: Deliverance II довелося вирізати з гри дітей і 35 квестів


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Співробітники чеського видання CzechCrunch взяли невелике інтерв'ю у продюсера Kingdom Come: Deliverance II Мартіна Кліми (Martin Klíma). Під час бесіди розробник розкрив подробиці вирізаного з гри контенту, який не вийшло реалізувати з тих чи інших причин.

00856.0cGuzpN.thumb.png.31431f9c52bcfae3a0839fe582ffd3f5.png

Скасований контент включає як квести, так і різноманітні механіки, покликані поглибити імерсивність і рольову систему. Так, наприклад:
  • У підсумковій версії Kingdom Come: Deliverance II немає 35 запланованих квестів, які перебували на різних етапах виробництва. Частина завдань так і залишиться в забутті внаслідок редактури розповіді, інші ж місії (на кшталт перегонів на конях) просто не встигли доопрацювати до запуску гри, тож вони з'являться тільки з релізом DLC.
  • В одному з нереалізованих квестів фігурував волоський правитель Влад II Дракул - батько знаменитого Влада III Цепеша, більш відомого як Дракула. Кліма не став вдаватися в подробиці сюжету і лише зазначив, що в цій місії Індржиху належало викрасти Влада з військового табору Сигізмунда для його шантажу.
  • Довгий час розробники хотіли додати в гру NPC-дітей, щоб сам світ був більш правдоподібним. Від цієї задумки довелося відмовитися, оскільки безсмертні діти тільки псували занурення. Водночас смертні діти стали б маркетинговим кошмаром для Warhorse. До питання піару додався технічний бік - для створення реалістичних дітей потрібно записати окремі анімації, опрацювати їхню модель поведінки і розклад дня, а для цього знадобиться ще півроку праці фахівців.
  • У релізній версії місто Кутна-Гора стало на 15 % меншим від задуманого. Під ніж пішли як локації в самому місті, так і в його околицях. До речі, спочатку великі міські ворота мали бути зачиненими, однак рушій не передбачав механіки їхнього відкриття.
  • Авторами була задумана нелінійна словесна міні-гра, у якій Індржих розповідав про свої минулі пригоди. Від неї вирішили відмовитися через великий обсяг тексту і, як наслідок, витрати на озвучку.
  • З найцікавіших втрат Кліма відзначив систему карми на кшталт Red Dead Redemption II. У певні моменти оповіді Індржих рефлексує про минулі події під час сну. За початковим задумом вміст снів відрізнявся залежно від карми протагоніста, яка визначалася його добрими і злими вчинками - за позитивної карми герой отримував підказки до місцезнаходження скарбів, а за негативної - йому снилися кошмари з убитими ним людьми.
  • Систему спорядження думали зробити ще глибшою за допомогою показника розміру - на вигляд один і той самий одяг або броня відрізнялася за комплекцією. Від цієї ідеї відмовилися разом із моделями товстунів, унаслідок чого вгодованість окремих персонажів видно тільки за їхніми головами.
Під кінець інтерв'ю Кліма розкрив вікно релізу першого DLC Brushes with Death, в якому очікується механіка прикрашання щитів і нова сюжетна лінія з божевільним художником. Раніше запуск доповнення планувався влітку, але, схоже, воно побачить світ уже в травні. Точна дата поки невідома.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.