Перейти к содержанию

Новости "У мене більше ідей, ніж часу": Даніель Вавра - про здоров'я, ШІ та індустрію


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Даніель Вавра (Daniel Vávra), керівник розробки Kingdom Come: Deliverance II, поділився амбітними планами в інтерв'ю The Game Business, висловивши надію на те, що штучний інтелект прискорить процес створення ігор. У нього маса ідей, і він сподівається на ШІ в їхньому втіленні.

00367.hatcNCF.thumb.jpg.b30925a44460e853b6d1f394486bfae7.jpg

Після тріумфального релізу продовження історії Індржиха, Вавра зізнався, що тиск розробки підірвав його здоров'я: "У мене почалися серйозні проблеми зі здоров'ям через стрес. Мені дійсно потрібно трохи зменшити оберти". Це змусило його замислитися про те, скільки проєктів він встигне реалізувати. Вавра бачить у ШІ не загрозу, а помічника, який спростить і прискорить створення ігор.
"Мене дуже дратує, що створення ігор - такий довгий процес. У мене більше ідей, ніж часу. Є кілька проєктів, які я дуже хотів би реалізувати. І я б хотів підготувати їх належним чином, щоб усе було не так хаотично. Я сподіваюся, що ШІ-революція допоможе нам - не замінить, а саме допоможе."

Даніель Вавра

Він мріє про кілька великих проєктів, які "мають потенціал, не менший, ніж Kingdom Come: Deliverance, додав керівник розробки серії.

У тому ж інтерв'ю Вавра критикує обережність великих ігрових компаній і "корпоративність" сучасних AAA-проектів. На його думку, індустрія ігор страждає від зайвого контролю з боку менеджменту, на відміну від більш ризикованого підходу, яким колись славився Голлівуд.

"У вас є компанія, є рада директорів, яка ухвалює рішення, а режисер чи сценарист - лише один із команди, і дуже часто за ним не залишається останнього слова. І це робить набагато більшим ризик того, що гра стане, по суті, корпоративним продуктом, а не витвором мистецтва."

Даніель Вавра

Вавра також розкритикував сучасні сценарії в іграх і фільмах, стверджуючи, що багато авторів створюють історії для неіснуючої аудиторії, втрачаючи зв'язок зі звичайними людьми. Так, за його словами, сучасні проекти часто орієнтовані на вузьке, умовне каліфорнійське коло, і закликає повертатися до "людських" історій, як це робили Стівен Спілберг (Steven Spielberg) та інші у 80-х.

Незважаючи на занепокоєння через загальний стан індустрії, співпрацю з Embracer він називає вдалою.

"Ми користувалися великою довірою і могли робити практично все, що хотіли. Зовнішній вплив на творчі рішення щодо гри був практично нульовим. Це здорово, якщо це працює, і якщо ви не зійшли з розуму. Я розумію, що корпорація хоче контролювати кінцевий продукт, коли вкладає в нього великі гроші, але загалом у нас було багато свободи, і це спрацювало."

Даніель Вавра

Управління студією з 250 співробітників, за визнанням Ваври, стало складнішим - додалося бюрократії та сповільнився робочий процес. Він вважає, що це неминуче при масштабуванні команди. При цьому він вірить: більш ризикований підхід - створення менших за бюджетом, але амбітних ігор - може дати шанс на свіжі ідеї та відродження креативу в індустрії.

Саму Kingdom Come: Deliverance II ви можете випробувати на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series. Тайтл якраз нещодавно отримав новий хардкорний режим.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.