Перейти к содержанию

Новости Тіму Кейну наказали знищити архіви розробки оригінальної Fallout


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Провідний дизайнер і продюсер оригінальної Fallout Тім Кейн (Tim Cain) поділився черговою історією зі світу геймдева. У нещодавньому відео на YouTube він розповів, як, йдучи з Interplay Entertainment, йому було наказано знищити свій особистий архів, пов'язаний із розробкою культової RPG.

00388.2IsqOw7.thumb.jpg.e11f7d738f5125b938a408e69e77b62f.jpg

Кейн, який стояв біля витоків Fallout у середині 1990-х, розповів, що йому довелося видалити всі цифрові дані, пов'язані зі створенням гри.
"Коли я закінчив із Fallout і збирався піти, мені сказали: "Ти маєш знищити все, що в тебе є". І я так і зробив - весь мій архів, ранні дизайн-документи, вихідний код, код різних версій, прототипи, увесь код GURPS - усе було знищено. Вони обіцяли зберегти це самі.
Через кілька років після мого відходу вони зв'язалися зі мною і сказали: "Ой, ми все втратили". Я спочатку подумав, що це якась пастка - мовляв, якщо я скажу, що у мене щось залишилося, вони подадуть до суду. Але виявилося - ні, вони дійсно все втратили.
Їм вдалося відновити лише код фінальної версії Fallout (і, по-моєму, ще кількох патчів), але я не знаю, чи залишилися в них оригінальні арти. Не фінальні зображення, які потрапили в гру, а оригінальні 3D-моделі персонажів і об'єктів.
Я знаю точно - код GURPS було втрачено, і я також знаю, що всі голови персонажів, які використовували для анімації облич, теж загублено.
Усе це пропало, тому що ті, хто наполягав на праві зберігати ці матеріали, не впоралися зі своїм завданням."

Тім Кейн

Кейн зазначив, що це не поодинокий випадок: у його кар'єрі були й інші епізоди, коли цінні активи втрачалися або знищувалися. Він вважає, що "деякі люди та організації не просто не зберігають, а активно перешкоджають цьому".
"І справа не тільки в Interplay - я не намагаюся тільки на них наговорювати. Така ж історія трапилася з Atari, коли вийшов The Temple of Elemental Evil. Мене зобов'язали передати архів, і я це зробив. Але я залишив копію, тому що ми використовували WRS (репозиторій вихідних кодів) і для інших проєктів, не пов'язаних із Temple.
І вони теж усе втратили. Як я це дізнався? Десь на початку 2010-х мені написав хтось із Atari: "Слухай, у тебе випадково не залишився вихідний код?" Я відповів: "Залишився". Вони сказали: "А ми його загубили".
І до того моменту я вже просто подумав: "Ну звісно". І надіслав їм копію архіву."

Тім Кейн

У тому ж влогі Кейн торкнувся й іншого питання: які ігри пам'ятатимуть через 50 чи 100 років?

Розробник згадав про Star Raiders 1979 року - у неї він досі грає. Зі своїх проєктів він вважає, що та ж Fallout швидше за все переживе десятиліття завдяки популярності (особливо після робіт Bethesda). А ось особисто він хотів би, щоб запам'ятали Arcanum, бо вважає її такою, що найбільше відображає його як RPG-дизайнера.

 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.