Перейти к содержанию

Новости Міцний початок, але питання до ендгейму: що говорять у прев'ю Dune: Awakening


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Масштабна MMO з елементами виживання Dune: Awakening від Funcom наближається до релізу, ігровим журналістам раніше дали до неї доторкнутися. Хоч і не в повноцінному вигляді. Зібрали думки трьох видань, щоб зрозуміти, чого очікувати від цієї амбітної адаптації всесвіту Френка Герберта (Frank Herbert).

00392.S4P6koF.thumb.jpeg.8b3b9cbfec2f6e5684c1bbf99b77cebc.jpeg

Гра включає сурвайвал-елементи, що відрізняють її від конкурентів. Особливо відзначені: вільне лазіння (аналогічно Zelda: Breath of the Wild), управління спрагою через збір води або крові ворогів і сонячні удари, система видобутку ресурсів через лазерний різак (Cutteray). У режимі аналізу потрібно просканувати ресурс, щоб виявити структурні слабкості. Вони відображаються у вигляді зигзагоподібної лінії, і геймер повинен провести різаком по цій лінії, щоб розколоти ресурс.

Бої в MMO прості, але працюють: облік таймінгів і якась тактика. Парирування, ривки, а вороги зі щитами вимагають повільних атак. Щоправда, боївка здалася декому одноманітною через повторюваний цикл ударів і пробиття щита. Це перетворює битви на рутину.

Світ Арракіса натомість здивує розмаїттям локацій - від фріменських схованок до покинутих дослідницьких комплексів. Постійна загроза піщаних черв'яків (якщо один такий вас з'їсть, це призведе до втрати всього інвентарю) додає напруги, особливо під час збору рідкісних ресурсів. Завдання, хоч і стандартні, добре розкривають лор.

Прокачування будується не на рівнях, а на освоєнні технологій, крафті, створенні та обміні предметами. Немає обмеження за рівнем екіпіровки - можна відразу отримати потужну зброю від інших гравців.

Рання версія для журналістів включала лише початкову частину гри, а ключові ММО-елементи - фракційні війни, PvP і ендгейм - залишилися для учасників закритого бета-тесту.

GameRant. Може стати більше ніж просто MMO.

"Провівши в грі близько 30 годин, стає зрозуміло, що Dune: Awakening формується як одна з найамбітніших сурвайвал-MMO останніх років - не тому, що вона винаходить жанр наново, а тому, що накладає знайомі механіки на світ, який відчувається живим, небезпечним і глибоко вкоріненим у міфології Дюни. У бета-версії ми ще не побачили багато чого, особливо щодо фракційної динаміки та довгострокової політичної системи, але навіть у перші 30 годин Dune: Awakening відчувається як насичений, суворий і часом навіть медитативний проєкт."

Джош Коттс (Josh Cotts)

IGN  Вражають перші 20 годин, незважаючи на баги.

"Видно, що Funcom вклала величезну кількість зусиль у опрацювання всесвіту і лора, навіть незважаючи на те, що Awakening існує в паралельній реальності і каноні, відмінному від книг і фільмів. Тут є дрібниці, які сильно впливають на геймплей - наприклад, наскільки неймовірно цінною вважається вода. Це - головний ресурс: ти будеш зливати кров з кожного поваленого ворога, перетворювати власні рідини на воду і штурмувати бази заради кожної краплі цього "рідкого золота".
Якщо є привід для занепокоєння в цій по-справжньому захопливій беті, то це, мабуть, величезна кількість багів і проблем із продуктивністю, з якими я зіткнувся. Вильоти, просідання fps, баги з персонажами та об'єктами, що розтягуються, і багато іншого. Тому я відчув полегшення, коли просто посеред бети Funcom оголосила про перенесення релізу на місяць - судячи з усього, щоб усунути всі ці проблеми."

Тревіс Нортхап (Travis Northup)

VG247. Питання до фінального продукту.

"Чи виявиться все це - години, витрачені на занурення у світ, вірність Харконненам або залученість у сюжет - чимось, що розквітне і принесе плоди через 30 годин, залишається загадкою. Загадкою, на яку, як я припускаю, значна кількість людей навряд чи зважиться поставити 50 доларів."

Коннор Макар (Connor Makar)

Dune: Awakening демонструє потенціал стати видатною сурвайвал-ММО завдяки вірності всесвіту Дюни, опрацьованому світові та динаміці, що створюється загрозою черв'яків. Однак одноманітність бойової системи та незрозумілість навколо ендгейму і самих ММО-механік залишають питання про привабливість для геймерів на довгий термін.

Funcom, як мінімум, створила міцну основу, яку зможуть 10 червня оцінити ПК-бояри через Steam. Пізніше тайтл відвідає PlayStation 5 і Xbox Series. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.