Перейти к содержанию

Новости Digital Foundry: у ремастера Oblivion жахливі проблеми з продуктивністю на ПК


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Команда Digital Foundry не змогла пройти повз такий великий реліз, як The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, і вже випустила два ролики про гру. У першому фахівці протягом майже години порівнюють оригінальну Oblivion з ремастером, а другий присвятили розбору ПК-версії проєкту. Спойлер - у неї все не дуже.
Щоб ретельніше оцінити стрибок, який четверта частина пережила після реставрації, у Digital Foundry не полінувалися зібрати систему з 2006 року. У неї заклали процесор Pentium D на 3 гігагерци, потужну на той час Radeon X1800 XT і 2 гігабайти оперативної пам'яті DDR2. Як зазначили експерти Джон Ліннеман (John Linneman) і Алекс Батталія (Alex Battaglia), на момент виходу The Elder Scrolls IV: Oblivion не кожен комп'ютер міг її потягнути.

Ведучі обговорили візуальні ефекти в обох версіях, освітлення, якість моделей, рівень деталізації та багато чого іншого, поки вибиралися зі стартової локації і трохи помандрували Сіроділом. Що не змінилося, то це завантажувальні екрани - ремастер так само сегментований, як і варіант з 2006-го. Як зізналися автори DF, Oblivion Remastered залишила приємне перше враження, але без проблем і шорсткостей не обійшлося. Наприклад, Батталія виявився розчарований заїканнями під час геймплея.

Слідом Алекс Батталія глибше занурився в розбір ПК-версії. Він нагадав, що свого часу Oblivion мала досить серйозні проблеми зі статтерами, проте майже два десятки років потому багато хто про це напевно забув. Фреймрейт падав, щойно системі необхідно було провантажити нову ділянку світу і стерти об'єкти позаду персонажа.
"Історія знову повторюється у 2025 році! У ремастера Oblivion, який "шедоудропнули" 22 квітня, величезні проблеми з пригальмовуваннями. Можливо, це гра з найжахливішою продуктивністю з-поміж тих, які мені тільки довелося протестувати в Digital Foundry."

Алекс Батталія

Oblivion Remastered базується на двох стовпах: старенькому рушію з Oblivion і Unreal Engine 5, на якому тримається приваблива зовнішня обгортка. У результаті болячки з оригіналу перекочували в оновлену версію, через що постраждала продуктивність. Проблеми спостерігаються навіть на потужному "залізі" на кшталт RTX 5090 у парі з Ryzen 7 9800X3D з тесту DF. Також ремастер демонструє "дивну ресурсоємність".

01184.2FfFDth.thumb.jpg.854f16533aa98cda3604c3a2fd2e7d9b.jpg

Привіт із минулого.
"Заїкання тут на якомусь неймовірному рівні. У підсумку враження псуються до такої міри, що в мене в голові не вкладається, як це порахували нормальним для релізу?"

Алекс Батталія

Пригальмовування - це проблема, зазвичай пов'язана з процесором. Неполадку можна згладити, якщо знизити частоту кадрів, але у випадку з "Облівіоном" це не допомогло. У роздільній здатності 4K з пресетом DLSS на позначці "Якість" і обмеженням на фреймрейт на потужному ПК все одно були присутні серйозні заїкання. Ба більше, вони відбувалися "кожні два метри". І чим слабкіший процесор у системі, тим частіше і помітніше будуть статери. Наприклад, на тлі Ryzen 7 9800X3D "фрейм-тайм" на Ryzen 5 3600 збільшується в 2-2,5 раза, що призводить до "катастрофічної продуктивності".

Як висловився Батталія, у грі, суть якої - блукання світом, це саме блукання супроводжується вкрай неприємними проблемами, що не може не впливати на загальні враження від проекту.

Знизивши роздільну здатність до 1080p, але залишивши максимальні налаштування, щоб відеокарти не так сильно пихкали, система на Ryzen 5 3600 змогла видати в середньому 40 fps. Тим часом "грубка" з Ryzen 7 9800X3D на борту пропонує продуктивність на 250 % більшу.

Щоб поліпшити ситуацію, можна поколупатися в налаштуваннях. Однак, якщо вірити Батталії, у ремастері є тільки один перемикач, який дійсно здатний полегшити страждання ЦП - потрібно вимкнути опцію "хардварного" глобального освітлення Lumen і перевести її в програмний режим. У середньому можна отримати надбавку до продуктивності в 35 %.

Експерт міг би назвати це рішення чудовим, але після внесення змін гра починає виглядати набагато гірше за ключовими параметрами. Наприклад, це позначається на якості відображень у воді.

01182.h4eKMtI.thumb.png.c239dd7ea81a392d2243261fcaa324c3.png

І якщо з деякими жертвами, але геймеру вдасться підняти продуктивність, то про плавність геймплея доводиться тільки мріяти. Які б інші налаштування Батталія не перебирав, вони мали близьконульовий ефект на безперервність картинки, зате сильно псували візуальну складову. У підсумку ведучий опинився в повному замішанні.
"Я не розумію, чому продуктивність ЦП у цій грі настільки жахлива і чому зміна налаштувань має такий малесенький ефект. На найнижчих налаштуваннях тайтл абсолютно непривабливий - місцями він починає виглядати навіть гірше, ніж оригінал з 2006 року. Це просто погано."

Алекс Батталія

01183.mPO2IBP.thumb.png.de8eaf99bf97c2570b699ed14acb538a.png

Як тайтл виглядає на найнижчих налаштуваннях.
Для тих, кому не страшні заїкання в Oblivion Remastered, експерт все ж підготував кілька порад щодо поліпшення продуктивності з боку відеокарти. Проєкт досить вимогливий і до цієї складової вашого ПК.
  • Залишайтеся на «хардварному» Lumen, тому що в цьому випадку ви отримаєте якісніше освітлення на рослинності.
  • Опустіть якість апаратного освітлення до низького, щоб усунути зайві деталі, які з'їдають цінні кадри в секунду.
  • Порівняйте продуктивність різних пресетах графіки. Наприклад, перехід з «епічних» налаштувань до «високих» забезпечить приріст у середньому на 38%, але щодо якості картинки нічого особливо не зміниться.

Також Алекс звернув увагу, що слабшим відеочіпам все ж варто переключитися на програмний Lumen, але залишити його якість на високому рівні.

Поки Digital Foundry не може рекомендувати The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered на ПК. Геймерам радять дочекатися патчів, щоб розробники спробували розв'язати проблему з повсюдними пригальмовуваннями. Поки Bethesda і Virtuos цього не зроблять, фахівці DF "жодним чином не стануть сприймати таку продуктивність як прийнятну для сучасної гри на ПК". Поки ж девелопери лише погіршують ситуацію - вийшов патч, який випадково відрубав апскейлінг у деяких версіях ремастера.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.