Перейти к содержанию

Новости У Larian створюють скарбничку історій для майбутніх ігор - та інше з бесіди зі Свеном Вінке


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Нещодавно засновник і керівник Larian Studios Свен Вінке (Swen Vincke) ґрунтовно поговорив із журналістом GameSpot. Під час розмови торкнулися кількох тем, включно з прийдешніми роботами команди і відмовою від DLC для хітової Baldur's Gate III. Нагадаємо, наступною грою колективу стане RPG з робочою назвою Excalibur, і це точно не Baldur's Gate IV.

01209.F5gyDYr.thumb.jpeg.506fb51234a0f6d170b1ad99c9c6e974.jpeg

Про оновлений принцип роботи

Нині вся увага розробників Larian прикута до майбутніх ігор - у виробництві перебувають одразу дві. Вінке пожартував, мовляв, до нього повернулися всі хворобливі спогади про те, як багато сил потрібно докласти, щоб зробити гру. Проте, команда "вже глибоко занурилася в роботу над наступним хітом". Він уточнив, що тайтл виходить шалено амбітним.

Також після релізу Baldur's Gate III у Larian вирішили змінити підхід до розробки ігор - у студії знову займаються відразу двома тайтлами. Востаннє таке відбувалося під час створення Divinity: Original Sin і Divinity: Dragon Commander.

За словами Вінке, у такий спосіб він сподівається розв'язати одне з найнеприємніших питань виробництва тайтлів: різкі переходи від препродакшену до повноцінного розроблення і назад. Коли гра ще перебуває в зародку, багато фахівців сидять практично без діла, оскільки їхні таланти можна застосувати тільки у фазі активної розробки. Щоб усі були при ділі, в Larian і наважилися на таку зміну.

"Організувати все це - далеко не найпростіша річ у всесвіті, тому що ми робимо дуже багатогранні ігри, в яких багато змінних і багато свободи дій для геймерів."

Коли вийдуть нові ігри від Larian

Навіть якщо в підсумку новий підхід допоможе студії налагодити вищий темп випуску проєктів, пожинати плоди цієї зміни доведеться ще нескоро. Також Вінке не виключає, що на перших порах все може виходити не так, як було заплановано. "На ділі ми, найімовірніше, матимемо жалюгідний вигляд і багато чого піде шкереберть", - вважає керівник.

Важливо враховувати і вже згадану мудрість ігор від Larian, що теж заважає зробити точний прогноз, коли ж вийде перший тайтл із двох.

"Сподіваюся, через п'ять років я зможу вам про нього розповісти. <...> Моя дружина розлучиться зі мною, якщо це займе більше часу! (сміється)."

Larian створює "склад" з історіями

Щоб оптимізувати процес розробки, в Larian збирають окрему команду, яка створює сюжети та історії із запасом.
"Історії - це наш хліб. Тому нам важливо переконатися, що сюжети готові заздалегідь. Раніше ми робили їх на початку продакшена, але тепер хочемо, щоб це питання було більше під контролем. Ми намагаємося написати історії для майбутніх ігор уже зараз, щоб набрати велику колекцію доступних сюжетів до моменту, коли стартує виробництво наступного проєкту.
Ми відкрили кілька вакансій минулого тижня, щоб зібрати команду "сторітеллерів". Вона має працювати у співпраці з нашою групою сценаристів."
Вінке пояснив, що з самого початку не знав, що є різниця між сценаристом і фахівцем зі сторітелінгу. Однак для дизайну наративу, створення діалогів, закриття всіх дірок через доступні змінні тощо потрібні абсолютно різні фахівці. Крім того, у студії мають бути люди, які стежать за подіями в різних іграх. Для цього добре підходять працівники, які "спеціалізуються на трилогіях або телесеріалах".

Чому Baldur's Gate III не отримала DLC

Коротка відповідь - це нудно для Larian, доповнення не розпалюють жагу до творчості серед фахівців студії. Замість DLC для третьої частини виходили ненажерливі тематичні патчі, включно з останнім із новими підкласами та фоторежимом.
"Ви хочете, щоб ваш гравець був задоволений, а бізнес був у порядку. Але вам також необхідно подбати про те, щоб ваші розробники були задоволені. Те, що ми робимо, радує наших девелоперів куди сильніше. <...> [Коли Baldur's Gate III набула великої популярності], ми вирішили зробити DLC. Але потім ми задумалися і запитали себе: "А що ми робимо?" Поступове розуміння - це не погано. Часом ви можете піти неправильним шляхом і просто розвернутися."
Про наступний проєкт Larian ми дізнаємося ще нескоро, але звістки про майбутнє серії Baldur's Gate вже не за горами. Hasbro готується розкрити свої плани найближчим часом.
Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.