Перейти к содержанию

Новости The Outer Worlds 2 не буде автолевелінгу противників


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Співробітники Obsidian продовжують розкривати подробиці прийдешньої The Outer Worlds 2 у рамках серії ексклюзивних відеороликів для IGN. Цього разу провідний системний дизайнер Кайл Кеніг (Kyle Koenig) і старший дизайнер бойової системи Роб Донован (Rob Donovan) повідали про поліпшення геймплея порівняно з першою частиною.

00908.XzYCMY7.thumb.jpg.82bee635155466f46fb757cdb799db24.jpg

Свіжий відеощоденник повністю присвячений механікам доопрацьованої боївки. Для початку автори відзначили підвищену мобільність персонажів з елементами паркуру - за час перестрілок можна перестрибувати через перешкоди, ковзати, забиратися на об'єкти тощо. При цьому не варто забувати і про рольову систему, яка здатна ще більше урізноманітнити битви. Наприклад, є окремі перки, які дають змогу стріляти і перезаряджатися під час паркуру.

Розробники позбулися автолевелінгу супротивників, тож складність залежатиме від різних бойових ситуацій і ефективних білдів. Водночас Obsidian врахувала налаштування рівнів складності, тож сиквел можна проходити як у сюжетному режимі, так і на максимальному хардкорі. У кожного ворога є свої характеристики і рівні, які не змінюються під час проходження. Отже, у міру прокачування геймери можуть повернутися в окремі локації, які їм здавалися занадто складними, і зрівняти рахунки з кривдниками.

"Озираючись назад на наші попередні ігри ми особливо згадуємо New Vegas. На самому початку з Гудспрінгс гравці можуть одразу піти на північ, де їх з великою часткою ймовірності принизять пазурі смерті та касадори. У цій ситуації геймер найімовірніше подумає: "окей, я піду в інший бік, прокачаюся, а потім повернуся і помщуся". Ми дійсно хочемо передати такі ж відчуття в The Outer Worlds 2."

Кайл Кеніг

На окрему увагу заслуговують різнопланові можливості в геймплеї залежно від обраного архетипу - лідер краще контролює дії супутників, шахрай віддає перевагу стелсу, науковець активно користується ґаджетами, а солдат знищує супротивників своїм багатим арсеналом зброї, до якого тепер входять і гранати. До речі, гранати доступні і супротивниками, чий штучний інтелект став значно кращим - вони активно користуються укриттями і водночас намагаються виманити гравця.

Автори також попрацювали над поліпшенням імпакту від зброї, щоб перестрілки відчувалися добре від самого початку проходження, коли у геймерів ще немає всіляких перків і модифікаторів. Крім зброї важливу роль відіграє різноманітне спорядження, що відрізняється за вагою і рівнем захисту.

Реліз The Outer Worlds 2 планується протягом цього року на ПК (Steam, Battle.net), PlayStation 5 і Xbox Series, включно з Game Pass. Точна дата поки невідома. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Кто вообще придумал автолевелинг? Этому человеку должен быть создан отдельный 10й круг ада где он качает вечно своего чара но никогда не может победить даже свинью 1го лвла!!! :vart:

Первый и последний опыт автодевелинга был у меня с ведьмаком 3. Там позже с патчами появилась такая опция. Ну я поставил... иду в Новиграде в тунелях и на меня нападает толпа крыс. Он выносили просто за секунды 3 потому что их много и они такого же лвла как и я. Не смог их порешать пока не убрал автолевелинг

Если какой-то разраб планирует делать это гамно то пусть хоть опцию ставит а не тупо включать это как часть геймплея. Суть то в том чтоб качаться и стать крутым и чувствовать это а не вечно страдать независимо как ты прокачал своего перса! Я все... :t9105:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.