Перейти к содержанию

Новости Побережися, Marathon - преса поділилася думкою про ARC Raiders


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Сьогодні на ПК (і вперше на консолях) стартував другий технічний тест ARC Raiders - пригодницького PvPvE-екстракшн-шутера від Embark Studios. У ній, нагадаємо, працюють ветерани DICE. Поки йде розсилка запрошень, представники ЗМІ опублікували свої перші враження - прес-сесію ARC Raiders провели раніше.

01226.6po66b6.png.e087e21f0a6777af0535385bd19185d8.png

Нижче зібрали головні тези з матеріалів:

  • Коротко нагадаємо, ARC Raiders - багатокористувацький екстракшн-шутер із видом від третьої особи. Дія гри відбувається в суворому майбутньому на Землі, атакованій загадковими механічними загарбниками ARC. Велика частина людства пішла під землю заради виживання, і сміливців, які здійснюють вилазки на поверхню, кличуть рейдерами. Їм необхідно збирати ресурси й облаштовувати базу в підземному поселенні Сперанца. На поверхні небезпеку становлять не тільки роботи, а й інші рейдери.
  • На думку журналіста VG247, в ARC Raiders все відчувається зв'язним і узгодженим. Розробники вміло збалансували похмурий постапокаліптичний сеттінг із раціональною надією. "Загальний вайб створений під натхненням від 70-х і 80-х - здається, що світ завалився в 1982-му. Перед нами суміш між синтвейвом і NASA, загорнута в оболонку з Дикого Заходу", - поділився репортер.
  • Єдиною озброєною за останнім словом техніки стороною є машини ARC: дрони найрізноманітніших розмірів і ролей, готові знищити все, що поворухнеться. Серед них сфери, що плюються вогнем, снайперські турелі на високих будівлях і маленькі пташки, які передадуть місце розташування гравців іншим роботам. Однак якщо велику машину все ж вдасться завалити, з неї вдасться виколупнути особливо цінний лут.
    І це в підсумку виправдовує повільний і методичний геймплей, який забезпечують інші системи ARC Raiders - майже кожна дія видає шум, вимагає часу на виконання і споживає витривалість. У результаті гравець завжди злегка на межі - чи то через анімацію, в якій мало що можна зробити, чи то через очікування, коли персонаж змінить гармату на метальну зброю посеред бою.
"Битви тут достатньо розумні, щоб приносити задоволення. Ваш аватар рухається і керується як і більшість інших аватарів у сучасних шутерах. Жодних проблем або сюрпризів в управлінні немає. Кулі здебільшого летять туди, куди ви хочете, залежно від можливостей обраної вами зброї, а сила атаки в ближньому бою істотна."

Джаред Петті (Jared Petty) з IGN

  • Гра винагороджує за неспішність і попередню розвідку. Крім того, часом бійки взагалі краще уникнути. Найкорисніше для цього використовувати бінокль - щоправда, це не чарівний апарат із Far Cry, який підсвічує ворогів крізь стіни тощо. Замість цього він просто дає змогу дивитися далі.
"Дрони становлять реальну загрозу, але мені подобається, що все спроектовано так, щоб зустрічі з ними можна було уникнути. Вони завжди на полюванні, але карти досить просторі, тож у мене ніколи не було відчуття, що мене спеціально підштовхують до бійки. Роботи ARC більше перешкода, ніж противники. Це важлива відмінність, тому що, як і Hunt: Showdown, ARC Raiders - це здебільшого гра в жанрі стелс, де звук - це половина битви. <...> Ця гра про те, щоб тримати голову притиснутою, зброю напоготові та вушка на маківці."

Морган Парк (Morgan Park) із PC Gamer

  • За допомогою звукових ефектів шутер ясно дає зрозуміти, коли куля пробиває щит або ж застряє в ньому. Однак ARC Raiders не буде автоматично заряджати вашу зброю або повідомляти про радіус дії гранат.
  • Коли персонаж непритомніє, над ним одразу з'являється червона сигнальна ракета. Усі в окрузі можуть перевірити, що там трапилося, однак ніхто не знає достеменно - бідолаха впав через машини або ж від руки інших гравців. Хтось же може розцінити ракету як сигнал для того, щоб триматися від тієї області подалі.
  • У кожній області на карті свій лут і його кількість. Наприклад, необхідно пройти в технологічну зону, щоб знайти батареї та виготовити з їхньою допомогою більше зарядів для щита. Журналіст TheGamer вважає, що таке розмежування створює стимул рухатися до певних локацій. "Ви також можете знайти ключі та карти, які відкриють доступ до певних областей із великою кількістю здобичі. Такі забіги завжди були найвеселішими", - додав він.
  • На думку автора з PC Gamer, ARC Raiders показує себе кращим за екстракшн-шутер Marathon від Bungie у двох аспектах - прогресії та PvE. У плані прогресу Embark Studios явно черпає натхнення у Escape From Tarkov. Її запах тягнеться від контрактів фракцій, менеджменту інвентарю та інших складових, проте в деяких випадках Embark пропонує більш продумані рішення.
  • Древо навичок в ARC Raiders постійне і рухатися по ньому можна навіть у разі загибелі. За виконання контрактів, битви з роботами ARC і збір високорівневого луту накопичуються очки досвіду. З їхньою допомогою можна збільшити запас витривалості, зменшити гучність звуків, з яким відбувається збирання предметів, прискорити піднімання по сходах тощо. Тим часом у Marathon апгрейди можна тільки купити, і під час гри соло накопичити достатньо коштів для купівлі може бути дуже важко.
"Тут досить велике дерево з довгостроковими поліпшеннями і паралельно йому лінія прогресу на основі зібраного луту. Там можна відкрити нові станції для крафту, розширити асортимент чорного ринку і натренувати пташеня, яке знаходитиме всяке добро між рейдами."

Морган Парк (Morgan Park) із PC Gamer

  • Щойно персонаж повернеться до притулку з набитими кишенями, можна поліпшити свою станцію для крафту, закупитися матеріалами і почати нові квести. Також в ARC Raiders є система поліпшення зброї та просторовий чат.
  • Що декому не сподобалося, так це вид від третьої особи. У такій перспективі легко і відносно безпечно виглядати з-за укриття, і в підсумку перестрілка затягується. Інші ж, навпаки, оцінили таку можливість.
  • Думки про ARC Raiders поки складаються найрізноманітніші. Когось творіння Embark Studios зачепило так сильно, що ні про що інше думати не виходить. Тим часом в IGN шутер назвали одним із найменш дивовижних тайтлів, які автор тільки пробував. "ARC Raiders - це м'ясний рулет без особливого сервірування. Але він смачний, хоч і трохи холодний", - вважають в IGN.
Тестування ARC Raiders триватиме до 4 травня. Щоб отримати шанс взяти участь, потрібно запросити доступ через магазин або залишити заявку на сайті. ARC Raiders вирушить на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series у 2025 році. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.