Перейти к содержанию

Новости Чому ігри Bethesda часто перериваються на завантаження, пояснив провідний дизайнер Skyrim


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Колишній провідний дизайнер Skyrim Брюс Несміт (Bruce Nesmith) нещодавно поділився гіркою правдою про сумнозвісні завантажувальні екрани ігор Bethesda, назвавши їх "необхідним злом".

00406.kdhw3LN.thumb.jpg.b3a79fa80075c0dbbfe53e11c1caf0d3.jpg

"Це одне з тих неминучих зол - ніхто в Bethesda не хотів робити завантажувальні екрани, але у нас не було іншого вибору, якщо ми хотіли створити саме той досвід, який задумували."

Брюс Несміт

Незважаючи на те, що Несміт покинув "Бесідку" незадовго до релізу Starfield, в інтерв'ю VideoGamer він захистив "сегментований" дизайн RPG студії. За його словами, це вкрай важливо для створення імерсивних, реактивних світів, які так люблять фанати.

На відміну від багатьох безшовних ігор із відкритим світом, тайтли Bethesda відстежують кожен предмет, а тим більше їхній фізичний стан. Усе заради гарантій, що ваш кинутий меч залишиться там же, де ви його залишили. Такий рівень імерсивності нібито вимагає екранів завантаження.

Несміт розуміє невдоволення фанатів - нікому не подобається дивитися на "нескінченне" слайд-шоу завантажень. Але він наполягає, що це не лінь, а компроміс.

"Кожен, хто скаржиться на це, думає, що ми робимо так через лінь або тому що не хочемо слідувати сучасним тенденціям. Насправді ігри Bethesda настільки деталізовані та графічно насичені... просто неможливо, щоб усе це було завантажено одночасно."

Брюс Несміт

Студія, за його словами, намагалася використовувати методи прихованого завантаження або зробити потокове підвантаження більш плавним, але це призводило до серйозних проблем із продуктивністю.

"Не можна тримати в пам'яті одночасно всі інтер'єри та екстер'єри. Це просто неможливо. А всі ці хитрі трюки з потоковим завантаженням призводять до гальм."

Брюс Несміт

"Так що краще вже просто на мить призупинити гру, показати екран завантаження і продовжити далі", - підсумував колишній провідний дизайнер Skyrim.

Чи змінилася ситуація із завантаженнями в недавньому ремастері Oblivion, ви можете перевірити на ПК (Steam, Microsoft Store), PlayStation 5 і Xbox Series. 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.