Перейти к содержанию

Новости Керівник Clair Obscur: Expedition 33 збирав команду на форумах і в соцмережах


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
До 2020 року творчий керівник Clair Obscur: Expedition 33 Гійом Брош (Guillaume Broche) працював в Ubisoft. Під час пандемії коронавірусу йому, як і багатьом іншим людям у той період, "набридла поточна робота і хотілося спробувати щось нове". Так почалася історія студії Sandfall Interactive, для роботи в якій Брош шукав людей у соцмережах.

01271.D_3RzrZ.thumb.jpeg.11d9d68bde49b440f612e8796d0be7b0.jpeg

В Ubisoft Брош встиг докласти руку до Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint, The Division 2 і навіть до серії Might & Magic. Сам він при цьому виношував ідею власної рольової гри, схожої на улюблені ним проєкти з Final Fantasy. Вирушивши за мрією, Брош заснував Sandfall Interactive і почав збирати команду. Робити це він вирішив не найтрадиційнішим способом - на форумах і в соцмережах.

Однією з тих, хто відгукнувся на повідомлення Броша, стала Дженніфер Сведберг-Єн (Jennifer Svedberg-Yen) з Австралії. Спочатку вона відправила запис на проби, щоб взяти участь в озвучуванні демоверсії проєкту Гійома. Сведберг-Єн навіть отримала одну з головних ролей, але в підсумку зайняла позицію провідної сценаристки Clair Obscur: Expedition 33.

Схожим чином покрокова RPG обзавелася і композитором. Лорієна Тестара (Lorien Testard), який раніше над іграми не працював, Брош знайшов на майданчику SoundCloud. У підсумку Тестар склав 154 композиції (або близько 8 годин музики) для Clair Obscur: Expedition 33. До слова, саундтрек гри заслужив окрему похвалу серед геймерів. "Я хотів, щоб у кожного моменту - дослідження світу, битв і кат-сцен - була власна музична ідентичність", - розповів Тестар.

Після того, як Sandfall Interactive заручилася підтримкою видавництва Kepler Interactive, штат студії зріс приблизно до 30 осіб. Дженніфер Сведберг-Єн зазначила, що у Броша чудово виходить знаходити класних людей. Сам же засновник студії скромно вказав коронавірус як один із чинників успіху, а також "величезну удачу". Мовляв, у той період фахівцям особливо була потрібна творча віддушина. Проте, він зізнався, що насамперед виглядав людей, які поділяли б його бачення проекту.

Багато хто в Sandfall Interactive виконував одразу кілька ролей. Наприклад, Сведберг-Єн не тільки займалася сценарієм, а й перекладала гру іншими мовами. Як пояснив Брош, таке сумісництво стало можливим завдяки нещодавнім досягненням у сфері інструментів для девелоперів. Це дало змогу команді працювати ефективніше. При цьому допомогу з боку інших студій і позаштатних фахівців автори Clair Obscur: Expedition 33 теж приймали.

В іншому інтерв'ю Брош заявив, що пітчити ідею "Експедиції" великій студії на кшталт тієї ж Ubisoft було б дуже важко. По-перше, нині тайтли за новою інтелектуальною власністю важко пропхати самі по собі, а по-друге, потрібно займати позицію вище, щоб взагалі отримати можливість винести хоч якусь пропозицію. І якщо гра все ж отримає схвалення "згори", необхідно пройти безліч етапів узгодження. "Як мені здається, на розробку тайтла на кшталт нашого у великій компанії пішло б років 25", - вважає Брош.

Також керівник зазначив, що завдяки скромному розміру команди, вдалося створити сімейну атмосферу всередині Sandfall Interactive. Наприклад, біля офісу компанії є великий сад, де під час обідньої перерви девелопери грали в петанк. "Щоб зробити гру, в якій відчувається любов розробників до свого творіння, нам потрібна була атмосфера, в якій група друзів робить щось разом", - пояснив керівник.

Тим часом Clair Obscur: Expedition 33 ще раз оновила рекорд пікового онлайну в Steam - цього разу до 145 063 осіб. Зазвичай свіжі релізи досягають найкращого результату за цим показником за перші вихідні, і вище він не піднімається. Однак онлайн "Експедиції" стрибнув ще приблизно на 23 000 осіб за другий вікенд. Можливо, свій внесок зробили люди, які награлися в The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, - проєкт стартував за кілька днів до Clair Obscur: Expedition 33.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.