Перейти к содержанию

Новости Шухей Йошида - про Ghost of Yōtei, нейромережі і не тільки Додати тег


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Колишній президент Sony Interactive Entertainment Шухей Йошида (Shuhei Yoshida) охоче роздає інтерв'ю різним виданням. У бесіді з французьким ресурсом PlayStation Inside ветеран індустрії знову поділився своїми байками і судженнями. Ми вибрали кілька цікавих цитат.

00458.Ry1mZLT(1).thumb.jpg.1080eda9ebc50e4fe27966e725a99d33.jpg

Про Ghost of Yōtei

"Грати в Ghost of Tsushima було неймовірно приємно, і, погравши в Ghost of Yōtei на кількох етапах розробки, можу запевнити вас, що вона буде ще кращою, і що Sucker Punch знову досягла успіху."

Про внесок у створення Gran Turismo

Як згадує Йошида, автор популярної гоночної серії Кадзунорі Ямауті (Kazunori Yamauchi) хотів зробити оригінальну Gran Turismo максимально правдоподібною. Йошида запропонував зменшити градус реалізму, і згодом розробник дослухався до цієї поради.
"Вона [гра] була вкрай просунутою, можливо занадто. Але спочатку Кадзунорі Ямауті не сприйняв мій відгук всерйоз і зібрав 30 споживачів, щоб протестувати гру. І як я і очікував, усі без винятку розбилися на першому повороті, тому що геймплей був дуже складним. Я був в одній кімнаті з Кадзунорі Ямауті, і той повернувся до мене і сказав, що я мав рацію, і тоді він згладив кути і злегка послабив елемент чистої симуляції, щоб випустити на PS1 ту Gran Turismo, яку ви тепер знаєте.
У якомусь сенсі мені подобається думати, що частково я врятував долю Gran Turismo і зіграв невелику роль в її успіху!"

Про віру в ігрову промисловість

"...Я з оптимізмом дивлюся в майбутнє відеоігор. Ми живемо за часів видатних технологічних інновацій, і останніми роками виходить дедалі більше чудових ігор - як AAA, так і інді. Дуже радісно бачити, що можуть зробити розробники з наявними у них машинами.
Нещодавня презентація Nintendo Switch 2, наприклад, показала - завдяки поєднанню портативних і стаціонарних відеоігор і завдяки технологічним потужностям, близьким до таких в останніх консолей, можливості широкі. <...> Будемо сподіватися, що вони [Nintendo] не тільки роблять свої ігри кращими, а й продовжують впроваджувати інновації. А тим часом ця консоль також дасть вам змогу пограти в низку важливих ігор на кшталт Elden Ring і Hogwarts Legacy, і це добре."

Про нейромережі

"Я переконаний, що генеративний ШІ точно може бути використаний у творчих цілях для поліпшення ігор, але спочатку ми повинні розібратися, як його використовувати. Можливості ШІ - це інструменти, а не результат сам по собі. ШІ стане дуже важливим інструментом, якщо розробники навчаться використовувати його хороші сторони.
<...> Генеративний ШІ та інші його відгалуження можуть і повинні використовуватися, щоб прискорити процеси і виконання рутинних завдань, які не впливають на творчий аспект ігор, особливо в невеликих студіях без численних команд.
"
Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.