Перейти к содержанию

Новости У DF перевірили "антифризові" моди для ремастера Oblivion. Спойлер: вони не працюють


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered порадувала фанатів класики оновленою графікою, але розчарувала продуктивністю на ПК. Гравці скаржаться на постійні лаги та фризи, особливо у відкритому світі. У спробі виправити ситуацію спільнота створила безліч модів, які обіцяють усунути ці проблеми. Однак тестування від Digital Foundry поставило під сумнів їхню ефективність.

00414.2ZMLXhx.thumb.png.a7cc1bbc1e417b64f86dddec41438e54.png

Oblivion BSA Uncompressor

Перша протестована модифікація - Oblivion BSA Uncompressor. Її суть полягає в тому, щоб розпакувати стандартні архіви BSA гри, прибравши з них стиснення zlib, що використовується за замовчуванням. Мод перестворює BSA-архіви, завдяки чому швидкість завантаження гри обмежується тільки швидкістю роботи вашого диска. За ідеєю, це має знизити навантаження на ЦП і усунути фризи.

На практиці ж, як зазначають у DF, реальний приріст продуктивності склав менше 2%, що вписується у звичайну похибку між різними прогонами тесту. Ба більше, характер і частота фризів залишилися колишніми: ті самі піки часу кадру, у тих самих місцях. Мод не зачіпає великі ігрові пакети (включно з Nanite), а лише застарілі архіви від оригінального Oblivion. На сучасному "залізі" їх розпакування в реальному часі не становить проблеми. Вердикт? Модифікація зараз марна.

Ultimate Engine Tweaks

Другий "мод" - так званий Ultimate Engine Tweaks - являє собою набір змін у конфігураційних ini-файлах Unreal Engine 5. На думку розробників мода, він має усунути фризи, знизити затримки і навіть поліпшити графіку. По суті, це не повноцінний мод, тому що ті самі рядки в ini-файли можна внести самостійно. Зміни стосуються постобробки, ведення логів і навіть параметрів DX11, які неактуальні для більшості функцій UE5, що працюють тільки з DX12.

При порівнянні оригінального та зміненого ini-файлу, продуктивність виявилася ідентичною: одні й ті самі фризи відбуваються у тих самих місцях. Іноді змінений файл навіть дає найгірші результати fps.

Причина проста

На думку Digital Foundry, популярність таких модів пояснюється ефектом плацебо:

  • Гравці наштовхуються на затримку через компіляцію шейдерів.
  • Йдуть ставити «підвищувач продуктивності».
  • Знову натикаються на те саме місце, але шейдери вже скомпільовані.
  • Радіють відсутності статтерів.
Як підкреслюють у DF, зміна ini-файлів не розв'язує фундаментальних архітектурних проблем рушія або оптимізації. Особливо, якщо йдеться про невідключений, "зашитий" у рушій стримінг даних і перетин "осередків" світу - саме в цьому джерело фризів. Розробка патча нібито триває, і він містить як оптимізацію коду, так і фікс стримінгу від самої Epic Games, повідомили аналітики DF.

Коли оновлення вийде, правда, поки що невідомо. Але вийде воно, як і сама гра, на ПК (SteamMicrosoft Store), PlayStation 5 і Xbox Series.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.