Перейти к содержанию

Новости EA покаже нову Battlefield влітку 2025-го і поки що не планує підвищувати ціни на свої ігри


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У рамках звіту за четвертий квартал і весь фінансовий рік Electronic Arts озвучила відразу кілька цікавих новин. Наприклад, EA збирається повноцінно представити наступну Battlefield уже цього літа, а успіхи Split Fiction перевищили очікування компанії майже вдвічі.

01318.Cpz_B2G.thumb.jpg.4809237a87e24a0841c3c5d9ddd0b813.jpg

Цифри за рік та за квартал

Квартал, що завершився 31 березня, "значно перевершив очікування", поділився генеральний директор EA Ендрю Вілсон (Andrew Wilson). Фінансовий директор Стюарт Кенфілд (Stuart Canfield) з гордістю повідомив, що компанія продемонструвала "сильний фініш".

Однак у результатах за весь рік спостерігається невелике зниження. Утім, тут є і позитивні моменти. Наприклад, продажі преміальних тайтлів зросли на 1 % порівняно з минулим роком - до 2,02 мільярда доларів. Усе завдяки новим релізам на кшталт Split Fiction і Dragon Age: The Veilguard.

  • Підсумки за весь рік. Виручка склала 7,4 мільярда доларів, що на 1,3 % нижче, ніж роком раніше. Чистий прибуток теж спрямувався вниз - 1,1 мільярда доларів (падіння на 8 %). Чисті бронювання опустилися на 1 %, склавши 7,3 мільярда доларів.
  • Виручка від ігор-сервісів за рік впала на 2 % до 5,34 мільярда доларів. На цей сегмент припало 73 % від усіх чистих бронювань EA за фінансовий рік.
  • Підсумки за четвертий квартал. Виручка склала 1,8 мільярда доларів, що на 5,8 % більше, ніж в аналогічному кварталі 2024-го. Чистий прибуток зріс на приємні 39,5 %, сягнувши 254 мільйонів баксів. Обсяг чистих бронювань теж збільшився - до 1,8 мільярда доларів (зростання на 8 %).
  • Такий успіх в EA пов'язали зі зростанням EA Sports FC і франшизи Madden NFL, добротними результатами The Sims 4 і вдалим запуском Split Fiction. Остання стала головним локомотивом у напрямку з продажами преміальних ігор - у четвертому кварталі вони зросли на 48 % у річному обчисленні, сягнувши 384 мільйони баксів. Кенфілд зазначив, що результати Split Fiction перевершили очікування компанії майже вдвічі - тираж гри перевищив 4 мільйони копій.
  • Футбольна франшиза EA також показала рекордне зростання. Обсяг чистих бронювань перевищив 1 мільярд доларів — це на 70 % більше, ніж торік.
  • Виручка від ігор-сервісів за квартал зросла на скромний 1% до 1,42 мільярда баксів. Тут потрібно дякувати FC Ultimate Team, College Football Ultimate Team і франшизі The Sims. До речі, минулий квартал став рекордним для "сімсів" у плані чистих бронювань - вони підскочили відразу на 30 %. Це можна пов'язати зі святкуванням 25-річчя серії, а також перевипуском The Sims і The Sims 2 разом із виходом нових доповнень для четвертої частини.
  • У попередньому кварталі фінансові результати виявилися значно нижчими за очікувані (здебільшого через погані результати EA Sports FC 25 і невдачу Dragon Age: The Veilguard). У підсумку в EA скоротили приблизно 300 осіб, щоб "забезпечити зростання в майбутньому".

Погляд у майбутнє

  • У поточному фінансовому році Electronic Arts готується випустити дві гри за своїми культовими франшизами - Skate і Battlefield.
  • У компанії підтвердили, що наступна "батла" стартує протягом поточного фінансового року - до 31 березня 2026-го. Повноцінний показ нової Battlefield відбудеться влітку 2025-го. Судячи з коментаря Ендрю Вілсона, через переїзд Grand Theft Auto VI на 26 травня у EA тепер більше впевненості в терміні релізу шутера.
"Не забігаючи надто далеко вперед, ми вважаємо, що вікно релізу стало більш просторим, ніж раніше. Тепер ми досить упевнені в запуску Battlefield у фінансовому 2026 році."

Ендрю Вілсон

  • Гендиректор також визнав, що компанія не завжди розуміла, чого хочуть фанати Battlefield. Схоже, саме тому для наступної частини організували таке масштабне тестування. Якщо вірити Вілсону, у випробуваннях узяли участь понад 600 тисяч геймерів з Європи та Північної Америки - у сукупності вони провели в грі "тисячі годин". Через величезний попит EA вже в травні планує запросити більше користувачів зі згаданих регіонів, а також відкрити програму Battlefield Labs в обраних регіонах Азії.
  • На тлі підвищення цін на ігри до 80 доларів з боку Nintendo і Xbox керівництву EA поставили запитання, чи піде компанія таким самим шляхом. Вілсон відповів, що насамперед EA намагається забезпечити геймерам задоволення від інтерактивних розваг, але водночас користувачів повинно влаштовувати співвідношення між вартістю тайтла і радістю, яку приносить процес гри. Він додав: "З точки зору ігор, які ми надаємо, на даний момент ми не розглядаємо жодних змін для стратегії [ціноутворення]".
Звернувши погляд у майбутнє, Electronic Arts прогнозує зростання своїх показників: приблизна виручка за рік має скласти 7,1-7,5 мільярда доларів, а чисті бронювання - 7,6-8 мільярдів доларів. У першому кварталі поточного фіскального року обсяг чистих бронювань очікується в проміжку 1,1-1,2 мільярда доларів, а чистий виторг складе 1,2-1,5 мільярда доларів.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.