Перейти к содержанию

Новости Тамагочі, Quake і GoldenEye 007 займуть місце в Залі слави музею The Strong


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Національний музей The Strong у Нью-Йорку оголосив назви ще чотирьох проєктів, які потраплять до місцевої Зали слави відеоігор. Ними стали Quake, GoldenEye 007, Defender і тамагочі.

01361.mdquAEu.thumb.jpeg.45c011014b493f39da4cc207c5d8940a.jpeg

Серед претендентів також були Age of Empires, Angry Birds, Call of Duty 4: Modern Warfare, Frogger, Golden Tee, Harvest Moon, Mattel Football і NBA 2K. Нагадаємо, підсумковий перелік номінантів складається з тисяч заявок, які розбирає спеціальна комісія. Тих, хто буде удостоєний місця в Залі слави, визначає спільне голосування користувачів і членів комісії.

Як свідчить прес-реліз, згадані на початку чотири тайтли "справили серйозний вплив на поп-культуру і відеоігрову індустрію". Коли члени журі ухвалюють рішення, вони оцінюють ігри за кількома параметрами: культовий статус, географічне охоплення, тривалість "життя" і вплив на світ.

Кожному з лауреатів організатори присвятили невеликий ролик:

Ось як організатори описали кожного переможця відбору 2025-го:
  • Defender стала однією з перших ігор, які дійсно виділили захоплених геймерів на тлі інших. Також вона кинула виклик "розхожій думці про ігрову майстерність та ідеї, що люди відкинуть складніші аркадні відеоігри".
  • GoldenEye 007 стала найкращим прикладом того, як шутер від першої особи може стати успішним на консолі. Проєкт "досі вважається однією з найкращих багатокористувацьких ігор, коли-небудь створених на системі Nintendo".
  • Не варто думати, що тамагочі була просто віянням моди, вважає менеджер з колекцій музею Крісті Хісерт (Kristy Hisert). Bandai запропонувала особливу форму гри, яка відрізнялася від популярних інтерактивних забав того часу. Поєднуючи в собі зв'язок із цифровим підопічним, турботу і кастомізацію, тамагочі дала перепочинок від змагальних ігор і файтингів. Тамагочі відкрила шлях симуляторам вихованців на консолях, вебсайтах і "розумних" девайсах.
  • Quake заслужила похвалу за свій вплив на те, як люди стали грати в онлайн-ігри. Крім того, не варто забувати про її активну спільноту моддерів і про те, що Quake сформувала та визначила кіберспорт. "Через десятки років після релізу Quake, її код, як і раніше, присутній у сучасних іграх", - підкреслила Ліндсі Курано (Lindsey Kurano), куратор електронних ігор музею.
Легендарний Джон Ромеро (John Romero), який доклав руку до Quake, відреагував на перемогу свого творіння. Він заявив, що це величезна честь, а також подякував організаторам від імені всієї оригінальної команди шутера. Варто зазначити, що Quake стала вже другою грою від id Software у Залі слави. Десять років тому туди потрапила Doom.

З 2015 року до відеоігрової Зали слави музею The Strong включили вже 49 тайтлів. Минулого року місця там удостоїлися Asteroids, Myst, Resident Evil, Ultima і SimCity.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.