Перейти к содержанию

Новости Студія авторів Clair Obscur: Expedition 33 в основному складається з початківців.


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У Sandfall Interactive, яка створила Clair Obscur: Expedition 33, працюють лише 33 людини (і один собака). В інтерв'ю з The Washington Post засновник студії Гійом Брош (Guillaume Broche) і провідна сценаристка Дженніфер Сведберг-Єн (Jennifer Svedberg-Yen) докладніше розповіли про створення "Експедиції".

01369.gmaOOv0.thumb.jpg.3542257a9a2db01a10f1a832a52f4252.jpg

  • Дехто називає Sandfall Interactive студією "біженців з Ubisoft", але це далеко від правди, підкреслив Брош. Насправді в команді всього три колишніх розробники Ubisoft, а більша частина колективу і зовсім складається з фахівців-початківців. Сам же Брош доклав руку до кількох великих проєктів в Ubisoft на кшталт Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint і The Division 2.
    Важливо пам'ятати, що у виробництві Clair Obscur: Expedition 33 брало участь і безліч розробників, художників та інших фахівців на аутсорсі.
  • Уже відомо, що Дженніфер Сведберг-Єн стала частиною проєкту завдяки Reddit. Вона побачила пост Броша і спробувала на роль у його грі, а пізніше стала провідною сценаристкою. Як виявилося, раніше Дженніфер нічим подібним не займалася. Значну частину кар'єри вона була приватним інвестором.
    Під час бесіди з The Washington Post вона зі сміхом розповіла таке: "Не думаю, що [Брошу] надіслали багато записів із пробами, бо мене він визначив одразу на дві ролі". Тоді це була зовсім інша історія, але Маель і Люне - чиї ролі дісталися колись Сведберг-Єн - збережися і в підсумковій версії гри, яку сценаристка допомогла створити.
  • Коли Брош і Сведберг-Єн тільки почали працювати над сюжетом, перший запитував думку Дженніфер про ті чи інші фентезійні шоу та історії. Як з'ясувалося, у них були схожі смаки і погляди на підсумковий сценарій. "У нас знайшлося багато перетинів у тому, яку історію ми хочемо розповісти. Ми одразу домовилися, що вона не буде про протистояння добра і зла, а також відсікли мультяшних лиходіїв", - пояснила Сведберг-Йен.
  • Вплив японських RPG у Clair Obscur: Expedition 33 простежується досить чітко. І це не дивно, враховуючи велику любов Броша до цього жанру. Його першою JRPG стала Final Fantasy VIII, у яку він грав разом із братом. Як згадує Гійом, тоді вони ледве вміли читати, тому сутичка з першим же босом стала великою проблемою. Вони могли використовувати тільки автоатаку, що не дуже допомагало розправитися з ворогом. Утім, гра все одно залишила теплі спогади. Пізніше творчий керівник занурився в інші нішеві серії на кшталт Persona, Suikoden і Atelier.
  • Під час створення вступної сцени гри Сведберг-Єн черпала натхнення з пережитого нею під час пандемії коронавірусу і того жаху, що хвороба із собою принесла.
  • Від самого початку метою Броша було створити кінематографічну рольову гру з покроковими битвами. Велика частина товаришів за жанром має стилізовану графіку, але творчий керівник хотів домогтися більшого реалізму. Тому у виробництві використовували інструменти Unreal Engine для створення деталізованих моделей, а також захоплення міміки та рухів.
  • Імениті актори на кшталт Чарлі Кокса (Charlie Cox; "Шибайголова") і Енді Серкіса (Andy Serkis; кінофраншиза "Володар перснів") узяли участь в озвучці Clair Obscur: Expedition 33 завдяки допомозі видавництва Kepler Interactive.
  • "Ми повністю вичавлені. Усі ми виплеснули себе в гру, нічого не залишилося", - вимовив Брош із втомленою, але задоволеною посмішкою. Він також підкреслив, що колектив вклав у проєкт душу, і він сподівається, що геймери це помітять.
  • Нещодавно в Мережі з'явилася чутка, що Clair Obscur: Expedition 33 може отримати доповнення. Його коріння тягнеться з повідомлення Сведберг-Йен, але тепер вона заявила, що її слова зрозуміли неправильно. Брош також відкинув ці плітки, оскільки зараз колектив зосереджений на поліпшенні самої гри.

До слова, Clair Obscur: Expedition 33 вже отримала перший патч. У ньому виправили безліч помилок, краще подружили гру з ультраширокими моніторами, а також понерфили вміння героїні Маель під назвою "Стендаль" - його порізали на 40 %. Раніше навичка могла одним ударом нокаутувати босів. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.