Перейти к содержанию

Новости Path of Exile 2 обзаведеться приватними лігами до кінця тижня


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Новозеландська студія Grinding Gear Games продовжує розширювати амбітну Path of Exile 2. Цього разу автори розкрили деякі подробиці найближчого оновлення 0.2.0h, яке вийде до кінця тижня і крім уже звичного ребалансу з виправленнями запропонує деякі нововведення.

01073.eDhKvXM.thumb.png.1f4275827ff22653bf150b4dfa51e197.png

У свіжому патчі розробники пообіцяли:

  • Приватні ліги, доступ до яких можна отримати через веб-інтерфейс першої
    This is the hidden content, please
    . Для початку ці ліги будуть без додаткових модифікаторів, але з часом автори введуть нові опції. Почати приватну лігу у свіжій економіці можна як поодинці, так і з друзями.
  • Кнопки швидкого використання валюти на скриньках і сутностях.
  • Поліпшення Розлому - автори змінили логіку спавна монстрів у Розломах, завдяки чому орди супротивників тепер не будуть скупчуватися у вузьких зонах. Розробники також збільшили мінімальний час Розлому з 12 до 20 секунд. При цьому продовження часу за вбивство монстрів відтепер залежатиме від їхньої сили. Що сильніший повалений ворог - то більше часу він додасть. Що стосується осколків Розлому, то тепер вони збираються автоматично під час битви. Під час гри в групі осколки випадають кількома стопками, розподіленими випадковим чином.
  • Поліпшення вогників азмірі - якщо гравці вже переслідують один вогник, але вирішать активувати другий, то цей новий вогник буде завжди цілитися в того ж рідкісного монстра, за яким спочатку йшла гонитва. Отже, геймери з меншою ймовірністю втрачатимуть вогники. Друге поліпшення стосується підвищення шансу появи духа весняного зайця і духа лисиці втричі.
  • Поліпшення відображення бродячих вигнанців - розробники скоротили радіус агресії вигнанців. Завдяки цьому гравцям не доведеться бігати картою в їхніх пошуках після появи смужки здоров'я. Замість цього геймери з більшою ймовірністю будуть заздалегідь бачити місце розташування вигнанців перед початком битви. Крім того, бродячі вигнанці отримають свої значки на міні-карті, а їхнє світіння стане яскравішим, щоб вони краще виділялися серед інших супротивників.
  • Поліпшення випадання предметів - автори підвищать шанс випадання досконалої сфери златоковаля і неогранених каменів умінь і підтримки 20 рівня.
  • Важливі предмети (на кшталт плиток предтеч, журналів Експедиції та скринь Експедиції) отримають додаткові рамочки до їхніх назв для більшого виділення.
  • Поліпшення вівтарів - розробники вимкнули вівтар жадібності та вівтар осквернення, оскільки, за їхніми словами, вони були марні, і найчастіше гравці за інерцією знімали їхні ефекти. Разом з тим більш рідкісні вівтарі (на кшталт вівтаря алмазів і вівтаря богоподібності) будуть з'являтися набагато частіше. Тривалість ефектів майже всіх вівтарів було збільшено до 60 або 90 секунд замість 45.
  • Нові секції для схованки - з'явиться секція схованки для Ритуалу, в якій можна зберігати прикмети і фрагменти для Зустрічі з Господарем. Також автори додадуть секцію розміщуваних предметів для рун, талісманів і ядер душ. У цій вкладці буде кнопка, що дає змогу покращувати руни до наступного рівня без необхідності використання верстата для перековки.
  • Інші поліпшення, серед яких
    • Підвищена видимість "коридорного" вміння Арбітра попелу.
    • Дії, що призначаються на клавіші, для швидкого розподілу сили, спритності або інтелекту в дереві пасивних умінь
    • .Новий набір предметів для ключа від Сутінкового релікварія
    • Можливість зберігання оберегів у секції для флаконів, або будь-якій іншій секції з прив'язкою флаконів
    • Кнопка швидкої подорожі в місто на правому боці екрана переміщень.
    • Функція масового переміщення валюти одного типу між інвентарями за допомогою сполучень клавіш Ctrl+ПКМ.
    • Новий фільтр для сортування нерозпізнаних предметів за їхнім рівнем.
    • Виправлення п'ятнадцяти крашів клієнта і областей.

Рання версія Path of Exile 2 доступна на ПК (Steam, EGS, власний клієнт), PlayStation 5 і Xbox Series. Повноцінний реліз все ще планується до кінця поточного року, після чого гра стане умовно-безкоштовною.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.