Перейти к содержанию

Новости Як загинула Project Milo, технодемка для Kinect - згадує Пітер Моліньє


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Під час нещодавньої Q&A-сесії на Nordic Game 2025 у Мальме Пітер Моліньйо (Peter Molyneux), відомий британський геймдизайнер і засновник Lionhead Studios , поділився спогадами про Project Milo - амбітну розробку для Kinect, яка так і не побачила світ.

00028.rmocbUC.thumb.png.c00d0aff503dd9de8c02fe10bc4ace21.png

Project Milo, також відома як Milo & Kate, була представлена на E3 2009 як демонстрація можливостей нового контролера Kinect для Xbox 360. Проект пропонував унікальний досвід взаємодії з віртуальним хлопчиком на ім'я Майло. Він міг розпізнавати голос, міміку і жести гравця, а також запам'ятовувати попередні бесіди і реагувати на емоції.

"Ним [Project Natal, Kinect] керував блискучий хлопець на ім'я Алекс Кіпман (Alex Kipman). На його тлі я виглядав нудним і безпристрасним - у нього було вдесятеро більше пристрасті, ніж у мене. У нього була демонстрація цього пристрою [Kinect], і коли він показав мені його, він міг бачити обличчя людей. Він сказав: "Воно може розпізнавати голос", і в нього було величезне поле зору, так що воно могло бачити всю кімнату"

Пітер Моліньйо

Однак, незважаючи на вражаючу демонстрацію, Project Milo зіткнулася з низкою перешкод. За словами Моліньє, спочатку Kinect замислювався як високотехнологічний пристрій, здатний розпізнавати найдрібніші рухи та емоції. Але в процесі розробки з'ясувалося, що споживча версія Kinect буде значно спрощена через необхідність зниження вартості. Це зробило реалізацію Project Milo неможливою.

"На жаль, поки ми розробляли Milo, розроблявся і Kinect. І вони [Microsoft] зрозуміли, що пристрій, який уперше продемонстрував Алекс Кіпман, обійдеться споживачам у 5 000 доларів... Тому вони [Microsoft] знизили вартість цього пристрою до такої міри, що поле зору... я думаю, це було мізерне поле зору. Іншими словами, він [Kinect] міг бачити тільки те, що розташоване прямо перед вами"

Пітер Моліньє

Крім технічних обмежень, проєкт зіткнувся з нерозумінням з боку керівництва Microsoft. Моліньє зазначив, що індустрія на той час "не була готова до чогось, що настільки емоційно залучає, як Milo". Microsoft вважала за краще зосередитися на більш традиційних і масових іграх для Kinect, як-от спортивні та танцювальні, що не залишило місця для інноваційного проєкту Lionhead Studios.

Зрештою Project Milo скасували, а деякі її технології були перероблені та використані в інших проєктах, як-от Fable: The Journey. Моліньйо покинув Lionhead Studios у 2012 році, заснувавши незалежну студію 22Cans.

Нагадаємо, зараз легендарний візіонер і мрійник працює над Masters of Albion - ще однією грою в жанрі симулятор бога.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.