Перейти к содержанию

Новости Як Remedy поліпшить геймплей, картинку і звук у FBC: Firebreak


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Останні кілька місяців студія Remedy тестувала різні збірки шутера FBC: Firebreak серед журналістів, контентмейкерів і рядових гравців. Гейм-директор Майк Каятта (Mike Kayatta) розповів, які висновки колектив зробив з отриманих відгуків.

ss_0d2a1b6b95ae6c78a1f19ebf187e9b1c9f0e31fb.1920x1080.thumb.jpg.27a41477d7b9c7af880be80b3b6a09c5.jpg

Керівник назвав чотири ключові аспекти Firebreak, які потребують шліфування:

Геймплей і бої

  • Гравці визнали базові гармати надто слабкими. Remedy посилить арсенал і при цьому внесе інші правки в баланс, щоб не постраждала складність гри.
  • Серед іншого критиці піддалася двостволка. Автори подбають про те, щоб стріляти з неї стало приємніше.
  • Фіни продовжують експерименти зі складністю битв. Наприклад, команда прив'язує різні типи ворогів до різних рівнів загрози, коригує частоту і склад хвиль, а також прибирає недоречні паузи між сутичками.

Читабельність

  • Деякі користувачі скаржилися, що розібратися в механіках FBC не так-то просто. Водночас інші гравці раді, що Firebreak не розжовує всі деталі і не губить дух першовідкривання. Розробники постаралися намацати золоту середину і ввели нові елементи навчання, що не розкривають усіх тонкощів.
  • В екшені знизять кількість візуального шуму, щоб орієнтуватися в бою стало зручніше.
  • Автори також налаштовують зведення звуку, щоб гравці чули потрібні звуки в потрібний час.

Інтерфейс

  • Багато компонентів інтерфейсу були або скоро будуть змінені.
  • Повністю перероблена система перків. Ви зможете купити три рівні перків, і кожен рівень займе певну кількість комірок. Перший рівень слабкий, другий - потужний, а третій - потужний і до того ж діє на весь загін.
  • Remedy переробила рівні забруднення та рівні допуску. Комбінуючи ці системи та рівень загрози, можна регулювати складність і тривалість забігів. Детальний опис цих елементів з'явиться трохи пізніше.

Технічний бік

  • Автори тестують і підвищують продуктивність FBC, щоб уточнити мінімальні та рекомендовані системні вимоги. Їх повідомлять пізніше.
  • Студія виявила безліч багів, пов'язаних із підключенням і продуктивністю. Робота над їх усуненням не завершена, але фіни вже досягли значних успіхів.

FBC: Firebreak запуститься 17 червня на ПК (Steam, EGS), PlayStation 5 і Xbox Series.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.