Перейти к содержанию

Новости Девід Гейдер: в EA не прагнули догодити хардкорним фанатам RPG, оскільки "вони і так заявляться"


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Ветеран BioWare і сценарист трилогії Dragon Age Девід Гейдер (David Gaider) поспілкувався з виданням GamesRadar+ у рамках просування карткового рогалика Malys від його студії Summerfall Studios. Фахівець нерідко ділиться спогадами про роботу в BioWare у своїх соцмережах, і в інтерв'ю він розкрив ще більше подробиць про внутрішню кухню студії та проблеми індустрії.

01554.tVYUvsq.thumb.jpg.f79e4dad550520ce768012c52d3da077.jpg

Про зміни всередині студії

Гейдер присвятив BioWare 17 років життя - колектив він покинув у 2016-му. На його думку, у свої найкращі роки тоді ще незалежна студія була чудова, хоча без кранча не обходилося. Як згадує Гейдер, тоді команда займалася RPG, тому що такі ігри їй подобалися. Усі в BioWare хотіли довести їх до найкращого вигляду. Крім того, сценаристів у студії вважали ключем до загального успіху.

Однак усе повільно почало змінюватися, коли Electronic Arts підім'яла BioWare під себе. У студії був певний рівень незалежності всередині EA, але й той поступово танув."Мені здається, щоразу, коли BioWare було потрібно про щось попросити EA на кшталт подовження термінів, їй доводилося і щось віддавати", - заявивГейдер і згадав, як одного разу співробітникам BioWare розіслали лист, у якому всім радісно повідомили про скасування двотижневих канікул на Різдво. Це нібито було необхідно, щоб відповідати політиці материнської компанії.

"Здається мені, все і далі покотилося в тому напрямку. І повільно, крок за кроком BioWare підкорялася і все більше втрачала залишки незалежності. Я не можу точно говорити про події, які відбулися після 2016 року, але це начебто цілком очевидно. Джейсон Шрайер написав хорошу статтю про те, що трапилося з Anthem, і це досить гнітюче. Ви бачили, що відтоді компанія випустила і, чесно кажучи, це дуже погано. Тому що поки я був там, коли BioWare була на піку, все здавалося чудовим."

Про ставлення EA до хардкорних фанатів

Як розповів Гейдер, з часом керівництву EA його погляди на внутрішньоігрові механіки стали здаватися застарілими. Наприклад, тайтли на кшталт Dragon Age: Origins видавець вважав "повільними і громіздкими", тому підштовхував студію в бік екшену.

У EA вважали, що не варто фокусуватися на традиційній аудиторії RPG. Таких фанатів у видавництві називали "печерними задротами", які "все одно заявляться, бо гра виконана в рольовому жанрі". Мовляв, цей пласт настільки відданий жанру, що через нього можна не переживати.

"[Вважалося, що] не потрібно було намагатися догодити [фанатам]. Про кого турбуватися все ж варто було, так це про людей, які не перебували в тій самій "печері". Саме за цією, ширшою аудиторією гналася EA."

В іншому інтерв'ю Гейдер поділився думками, що компанії на кшталт EA можуть зробити неправильні висновки з успіху Baldur's Gate III.

"Я сподіваюся, що приклад Baldur's Gate III покаже будь-якій фірмі, у засіках якої є франшизи на кшталт Dragon Age або будь-якої іншої добротної RPG-серії, чого можна домогтися, якщо приділити жанру належну увагу і не розцінювати RPG як щось нішеве. Не потрібно гнатися за широкою аудиторією через думку, що RPG подобаються тільки задротам і не можуть досягти великого успіху. <...>
Але я не думаю, що багато видавців засвоять цей урок. Боюся, що вони почнуть просити своїх розробників зробити щось, щоб отримати результати як у Baldur's Gate III. Команда запросить певний обсяг ресурсів, але паблішер буде готовий вкласти вдвічі менше коштів. Найімовірніше, девелопери погодяться і на це. Але, ні, так це не працює."

Чм міг Гейдер залишитись в BioWare?

Гейдер підкреслив, що якби залишився працювати над Dragon Age, а не перейшов у команду Anthem, то затримався б у BioWare трохи довше. Утім, до релізу Dragon Age: The Veilguard сценарист все одно б не дотягнув - покинути студію його б спонукало звільнення Майка Лейдлоу (Mike Laidlaw) у 2017-му. Він був творчим керівником DA: Inquisition, а також відповідав за два скасованих проєкти за Dragon Age. "Немає такого всесвіту, в якому Майк би пішов зі студії, і я такий: "Ну добре!""", - зізнався Гейдер.

Рішучість Гейдера не похитнула б навіть пропозиція обійняти вищу посаду. Хоча він упевнений, що в EA не стали б цього робити, з огляду на натягнуті стосунки між ними, а також бажання сценариста відстоювати механіки "старої школи".

Гейдер дав ясно зрозуміти, що за жодних умов не став би працювати над сервісною Dragon Age. І якщо згадати, що спочатку Dragon Age: The Veilguard мала містити елементи гри-сервісу, це означає, що Гейдер у будь-якому разі пішов би з BioWare.

Тим часом Гейдер разом із командою продовжує працювати над картковим рогаликом Malys. Краудфандингова кампанія провалилася - студія не змогла зібрати необхідну суму, але гра все одно вийде в 2025 році. Як свідчить пост від Summerfall Studios, розробники ненадовго перейдуть у режим радіомовчання, щоб розкласти все по поличках з урахуванням того, що сталося.

Нагадаємо, Malys анонсували у квітні 2025-го - вже на той момент Summerfall працювала над нею понад рік. У центрі сюжету перебуває Ной, колишній священик, який став екзорцистом і мисливцем на демонів.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.