Перейти к содержанию

Новости Веселий рогалик, але не без огріхів - що говорять в оглядах Elden Ring: Nightreign


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Лише за дві доби до релізу Elden Ring: Nightreign розробники з FromSoftware зняли ембарго на публікацію фінальних оглядів, після чого Мережу заполонили всілякі рецензії від різних журналістів і блогерів. Гра отримала в середньому 78 балів на Metacritic і 80 балів на OpenCritic з рекомендацією в 78 %.

elden_ring_nightreign-5(1).thumb.webp.65d080e10c3080d0b6ca146d45d5a3d5.webp

Серед переваг більшість журналістів відзначають збільшений темп геймплея, неймовірних фінальних босів і підвищені веселощі під час гри в злагодженій команді. Що стосується недоліків, то тут найчастіше виокремлюють проблеми з продуктивністю, репетативність, не найцікавіший одиночний геймплей і відсутність крос-плея.

Нижче зібрали кілька випадкових оглядів із різними оцінками:

CGMagazine - 90/100

"Elden Ring: Nightreign - це одночасно і любовний лист, і ремікс усього того, що так подобається шанувальникам FromSoftware. Хоча акцент на багатокористувацький геймплей сподобається не всім, величезна кількість випробувань, різноманітність і невблаганний дофаміновий сплеск роблять цю гру особливою і такою, що запам'ятовується.
У грі, звісно, є мінуси - незручний для одиночного проходження гейм-дизайн, незбалансований підбір гравців і мінімальна кількість сюжетного контенту. Але коли команда діє злагоджено, і ваші білди працюють, а саундтрек стає інтенсивнішим у міру битви з босом, ви згадуєте, чому FromSoftware залишається на вершині жанру.
Elden Ring: Nightreign сподобається не всім. Але для тих, хто готовий прийняти безумство, гра запропонує захопливу і незабутню поїздку кошмарним світом. Це амбітна, недосконала і до певної міри неймовірна гра, і я обов'язково повернуся до неї, щоб зіграти ще."

Джастін Вуд (Justin Wood)

 

TheGamer - 90/100

"Від забігу до забігу проходження ставало дедалі приємнішим, і ці моменти перемоги відчувалися як ніколи добре. Є деякі дрібні недоліки, на кшталт слабко збалансованих босів і відсутності кросплатформенного кооперативу, але, загалом, Nightreign - одна з найбільш винахідливих ігор FromSoftware відтоді, як студія сформувала жанр Soulslike.
Плюси: - Битва з кожним із Владик Ночі є видовищем, на яке варто подивитися. Гинути в таких неймовірно зрежисованих битвах навіть не прикро.
- Кооператив став більш інтуїтивним, ніж коли б то не було. Розробники вряди-годи відмовилися від архаїчної системи призовних фантомів.
- Одні з найбільш зворушливих історій персонажів із заплутаними особистими сюжетними лініями.
- Статусні ефекти нарешті стали більш значущими, і вони є у кожного фінального боса.
- Реліквії надають цінності навіть поразці, оскільки ви можете детальніше налаштувати білди героїв для битви з кожним із босів.
Мінуси: - Підбір гравців іноді може бути ненадійним, особливо під час міжрегіонального проходження.
- Дивна відсутність кросплатформенного кооперативу для багатокористувацької гри 2025 року.
- Другорядні боси часто здавалися занадто неповороткими, що за поганого спорядження могло перетворити бій на виснажливу війну на виснаження."

Джеймс Лукас (James Lucas)

Gamepressure - 85/100

"Хоча загалом мої враження дуже позитивні, є кілька моментів, які мене турбують <...> Я проходив на базовій PS5, і не раз у мене і в моїх однопартійців траплялися значні просідання FPS. Мій друг, який грав на PS5 Pro, зіткнувся з тією ж проблемою, тож справа явно не в залізі. На щастя, крім падіння продуктивності у мене не було якихось серйозних проблем з оптимізацією.
Моя інша претензія полягає у відсутності кросплатформенного коопа. Це скорочує кількість можливих команд, і хоча я розумію, чому розробники могли зробити такий вибір, це все одно розчаровує. Єдине, що зараз викликає занепокоєння, це те, як сервери впораються з потенційним напливом користувачів у день релізу.
Elden Ring: Nightreign була грою, до якої я поставився з деякою відстороненістю - без завищених очікувань, просто з надією на динамічний геймплей і повернення до тих складних випробувань, за які я полюбив попередні ігри студії. І саме це я й отримав. Що більше часу я проводив у Nightreign, то більше вона мені подобалася. Це масштабна пригода, в яку ви легко можете зануритися на сотні годин, тестуючи різні білди, прокладаючи оптимальні маршрути, або просто досліджуючи світ із друзями. Elden Ring: Nightreign - це щільний десерт, який напевно припаде до смаку шанувальникам жанру."

Мачей Богуш (Maciej Bogusz)

TechRadar Gaming - 80/100

"Незважаючи на відсутність крос-плея і деякі прикрі проблеми з багатокористувацьким режимом, Elden Ring: Nightreign - це фантастичний приклад того, як можна повторно використовувати і перетворювати існуючу структуру геймплею, перетворюючи її на захопливий і затягуючий ігровий досвід. Прибравши безліч бар'єрів і зосередившись на гнучкості бойової системи, спілкуванні з товаришами та вивченні карти, FromSoftware створила вражаючий кооперативний геймплей уже на етапі запуску. При цьому у гри також є потенціал для розвитку, якщо автори вирішать додати нових босів, персонажів та івенти.
Плюси: - Фантастичний приклад того, як можна повторно використовувати наявні ресурси для створення чогось нового і захопливого.
- Весела структура рогалика, орієнтована на злагоджену командну роботу.
- Динамічні та захопливі класи, чиї здібності можна використовувати по-різному.
- Гнучка бойова система і кастомізація персонажів, що підвищує реіграбельність.
- Винятковий дизайн босів, серед яких одні з найкращих головгадів FromSoftware.
Мінуси: - Відсутність кросплатформенного кооперативу.
- Дивні алгоритми підбору гравців і кооперативні особливості, які не повинні бути проблемою у 2025 році.
- Для повноцінної насолоди геймплеєм потрібен значний обсяг знань і досвіду гри в оригінальну Elden Ring."

Відлуння Епсі (Echo Apsey)

Push Square - 80/100

"Elden Ring: Nightreign - дуже цікава гра, яка, швидше за все, розділить шанувальників FromSoftware на два табори. Це не та скрупульозна RPG, яку ми звикли очікувати від легендарних розробників, але їй вдалося зберегти більшу частину глибини ігрового процесу Elden Ring і перетворити його на динамічний багатокористувацький екшен. Так, Nightreign не може зрівнятися з такими титанами, як Dark Souls III або Elden Ring, але вона і не намагається цього зробити. По суті, FromSoftware просто поекспериментувала зі своєю інтелектуальною власністю, видавши по-справжньому веселу Elden Ring: Nightreign.
Плюси: - Веселий і динамічний ігровий цикл.
- Складні фінальні боси.
- Відмінні механіки рогалика для побудови різних білдів.
- Наростаюча крива складності.
Мінуси: - Проблеми з продуктивністю на PS5.
- Нудні арени з босами.
- Трохи одноманітна карта.
- Не найкращий досвід для одиночного проходження."

Аарон Бейн (Aaron Bayne)

RPG Fan - 75/100

"Як і будь-яку іншу гру FromSoftware, Elden Ring: Nightreign потрібно проходити методом проб і помилок. Ви знову і знову відвідуватимете Лімгрейв і з'ясовуватимете, які елементи геймплею найкраще підходять вам, які локації слід відвідувати, і який підхід допоможе вам стати найсильнішим до фінального випробування.
Однак задовго до того, як ви побачите титри, ви майже напевно засвоїте ці уроки, пройдете одні й ті самі виснажливі випробування на одних і тих самих похмурих рівнинах та в одних і тих самих похмурих ландшафтах, б'ючись з одними й тими ж самими похмурими ворогами, лише для того, щоб зазнати невдачі у фінальному випробуванні, якщо боги рандому не будуть до вас прихильні.
Вам почне здаватися, що вас змушують вчитися за чужим планом, і хоча певний час це працює, врешті-решт ви захочете просто побачити хороші битви з фінальними босами без репетативної біганини до них."

Зак Вілкерсон (Zach Wilkerson)

GamesRadar+ - 70/100

"Elden Ring: Nightreign  - це напрочуд пророблений рогалик, який добре поєднується з основною частиною геймплею Elden Ring і навіть розвиває її, пропонуючи освіжаюче швидкий темп битв і вражаючих босів. У  Nightreign також можна грати з друзями, що робить її чудовим кооперативним проектом, але через обмежену кількість варіантів підбору гравців та змішаних босів тайтл може бути як захоплюючим, так і таким, що розчаровує.
Плюси:
- Свіжа та прискорена альтернатива формату геймплею Soulsborne.
— Захоплюючі битви з Владиками Ночі, які стають лише кращими у кооперативі.
- Унікальні здібності кожного з грабельних героїв.
Мінуси:
— Звичайні боси сильно відрізняються за складністю та якістю виконання.
— Одиночний геймплей украй пригнічує.
- Сумнівна тривалість."

Вілл Сойєр (Will Sawyer)

DualShockers - 70/100

"Elden Ring: Nightreign - це гра, яка, швидше за все, розділить шанувальників FromSoftware так, як ніколи раніше. Вона сильно відрізняється від того, чого звикли чекати фанати студії, і при цьому ступінь задоволення від її проходження на 100 % залежить від команди, з якою ви граєте. Грайте з ветеранами Elden Ring і буде весело. Грайте із середньостатистичними гравцями або випадковими зустрічними і буде утомливо. Через це гра може здатися занадто суворою і жорстокою для масової аудиторії, і водночас занадто незвичною для деяких давніх шанувальників жанру.
Nightreign може бути по-справжньому захопливою, якщо ви звикнете до неї, якщо все буде виходити, якщо у вас буде ідеальна команда, якщо рандом буде до вас прихильний, і якщо у вас буде багато часу, щоб спустошити неймовірно величезні смужки здоров'я фінальних босів. На жаль, через повторюваний ігровий цикл і проблеми з балансом ви раз по раз ризикуєте потрапити в серію найдовших і найвиснажливіших забігів в історії жанру.
Плюси: - Перемога над головним босом - це справжній азарт і випробування на витривалість.
- Фірмова атмосфера і чарівність FromSoftware.
- З ідеальними товаришами по команді може бути дуже весело.
- Кілька приголомшливих нових дизайнів і ностальгічні відсилання до минулих ігор студії.
Мінуси: - Гра вкрай потребує поліпшення балансу.
- Немає відчуття прогресу між забігами.
- Гра з випадковими зустрічними може бути потенційним кошмаром.
- Згодом геймплей стає одноманітним і виснажливим.
- Відсутність кооперативного режиму для двох гравців, як і раніше, здається дивним рішенням, а одиночне проходження того не варте."

Ітан Крігер (Ethan Krieger)

VGC - 60/100

"Elden Ring: Nightreign - це занадто незграбна спроба прищепити аспекти мультиплеєра до однієї з найкращих рольових ігор в історії. Незважаючи на те, що елементи рогалика можуть розважити, відсутність різноманітності та незбалансована бойова система в остаточному підсумку перетворюють гру на цікавий спін-офф, який і близько не стоїть з оригіналом.
Плюси: - Спрощена система прокачування добре працює в контексті Nightreign.
- Дизайни фінальних босів - одні з найкращих у серії, навіть незважаючи на недоліки ігрового процесу.
- Гра має чудовий вигляд і містить у собі безліч цікавих локацій.
Мінуси: - Обмеження забігів за часом. Гра змушує себе спідранити.
- Нововведення швидко приїдаються.
- Фінальні боси не просто складні, вони несправедливі.
- Проблеми з продуктивністю на PS5.
- Контент постійно повторюється і, як наслідок, швидко набридає."

Джордан Міддлер (Jordan Middler)

Elden Ring: Nightreign стартує 30 травня на ПК (Steam), PlayStation та Xbox/

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.