Перейти к содержанию

Новости Шрайер: створення гри про Чорну Пантеру йшло повільно - тому EA її скасувала


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Electronic Arts скасувала гру про Чорну Пантеру і закрила відповідальну за неї студію Cliffhanger Games. Чому так вийшло і яким тайтл все-таки міг вийти? Завдяки журналісту Bloomberg Джейсону Шрайеру (Jason Schreier) у нас є відповіді на ці запитання.

01596.mXBw1R5.thumb.jpg.2f2f5bfd115a8c6f07a8a652f9bf0c64.jpg

Про скасування гри та закриття студії

  • Головною причиною скасування Marvel's Black Panther став її повільний прогрес розробки. Шрайер зазначив, що в березні тайтл встиг пройти так званий "гейт" - етап виробництва, у межах якого керівники оцінюють хід розробки та вирішують, чи продовжувати її. Проте, боси EA були незадоволені, що через чотири роки "Чорна Пантера" все ще не покинула фазу препродакшену.
    У підсумку під час останнього перегляду активів видавництво скосило частину проєктів, які перебували в розробці занадто довго. До цього числа увійшли деякі ігри Respawn, а також Marvel's Black Panther.
  • Чому Cliffhanger Games так довго не могла перевести гру на наступний етап розробки? Однією з причин Шрайер назвав процес розширення штату, який тільки почав набирати обертів. Деякі зі звільнених цього тижня співробітників стали частиною Cliffhanger менше року тому. Є й такі, які влаштувалися лише кілька місяців або навіть тижнів тому.
  • Повільний темп виробництва пояснюється ще й тривалим періодом концептуалізації, а також проблемами, пов'язаними з процесом формування самої Cliffhanger Games.
  • Не на користь Cliffhanger Games грав і той факт, що офіс команди знаходився в Кіркленді, штат Вашингтон - це далеко не найдешевша локація. Співробітникам необхідно було виплачувати високі зарплати, що теж вплинуло на рішення EA закрити студію. Нагадаємо, нині "електроніки" не дозволяють своїм підопічним працювати віддалено - заощадити не вийшло б.
  • Для багатьох співробітників Cliffhanger Games звістка про закриття стала абсолютно раптовою. Лише нещодавно гра пройшла вже згаданий "гейт", а сам колектив був на підйомі - готувався вертикальний зріз. У середу команду скликали на загальні збори і "за 30 хвилин" усіх сповістили про скасування Marvel's Black Panther і ліквідацію самої Cliffhanger.

Якою могла бути гра

  • Cliffhanger Games заснували вихідці з уже покійної Monolith Productions, яка відповідає за Middle-earth: Shadow of Mordor і Middle-earth: Shadow of War. Тому в "Чорну Пантеру" девелопери збиралися зашити аналог системи Nemesis, яка схожим чином впливала б на деяких NPC. Цей самий аналог був досить амбітним - команда планувала розширити ключові ідеї Nemesis.
  • У Marvel's Black Panther мали намір включити низку іграбельних персонажів із коміксів Marvel, серед яких Т'Чалла, Кіллмонгер і Шурі. Усі вони мали боротися за титул Чорної Пантери, який дарує надлюдські сили. Геймер міг обрати одного з героїв, а всі інші ставали б суперниками, з якими була можливість вибудовувати стосунки.
  • Згаданим персонажам все ж довелося б об'єднатися перед обличчям спільної загрози - на Ваканду напали інопланетяни Скрулли, здатні змінювати свою зовнішність. Деякі з них намагалися б видати себе за союзників, а інші запам'ятовували б поведінку гравця і реагували відповідно.

У внутрішньому листі президент EA Entertainment Лора Міелі (Laura Miele) заявила, що рішення про закриття Cliffhanger Games і скасування "Чорної Пантери" пов'язане з бажанням видавця зосередитися на своїх ключових франшизах. Пізніше в EA підкреслили, що в її студіях, як і раніше, готують як мінімум три гри за всесвітом Marvel.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.