Перейти к содержанию

Новости Цирі починає полювання на мантикору в геймплеї The Witcher IV


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Як і було обіцяно, розробники з CD Projekt RED провели технічний показ The Witcher IV у рамках шоу State of Unreal 2025. Глядачам представили дебютну технодемку, в якій кадри геймплея перемішані з демонстрацією використовуваних технологій Unreal Engine 5. Автори заявляють, що всі сцени були записані на стандартній PlayStation 5 з увімкненим трасуванням променів при 60 fps.

01209.xg08Eem.thumb.png.0277dcec3a7f20db644ca4c5d559bdb4.png

Як основне місце дії виступив скелястий Ковір, де Цирі разом зі своїм вірним конем Келпі розслідує зникнення торговця, якого зжерла мантикора. З'ясувавши, що замість солі той перевозив монети, героїня повертається до замовника в портове містечко Валдрест, щоб обговорити додаткові деталі контракту перед початком полювання на монстра. Під кінець Цирі окидає поглядом величний замок Лан Ексетера - зимової столиці Ковіра.

Розробники не злукавили, коли говорили, що мають намір створити екшен-RPG нового покоління з використанням передових технологій Unreal. Особливо некстген помітний у деталізованій природі та густонаселених областях, де NPC активно реагують на Цирі, а їхні моделі поведінки змінюються з часом.

Наприклад, одного дня на головній площі може бути прив'язаний ув'язнений, а наступного стартує ярмарок із музикантами і сотнями святкувальників. Заявлено, що в одній сцені вільно можуть перебувати понад 300 персонажів. При цьому окрему увагу приділяють оптимізації, щоб некстген не йшов на шкоду продуктивності. CD Projekt RED націлена на забезпечення стабільних 60 кадрів на секунду.

"Ми почали співпрацю з Epic Games, щоб розвивати технології ігор із відкритим світом. Демонстрація цієї ранньої версії, яку ми записали на PlayStation 5 за 60 кадрів за секунду, є важливою віхою і свідченням відмінного партнерства між нашими командами. Але ми далекі від завершення. Я з нетерпінням чекаю нових досягнень і надихаючих технологій, які з'являться завдяки цьому союзу в міру продовження розробки The Witcher IV на Unreal Engine 5"

Міхал Новаковський (Michał Nowakowski), один із генеральних директорів CD Projekt

"CD Projekt RED - одна з найкращих студій в індустрії з розроблення ігор із відкритим світом, і ми вдячні їй за те, що вона працює з нами над просуванням Unreal Engine у The Witcher IV. Вона - ідеальний партнер, який допоможе нам розробити нові технології для створення світів, якими ми можемо поділитися з усіма розробниками на Unreal Engine"

Тім Суїні (Tim Sweeney), засновник і генеральний директор Epic Games

The Witcher IV розробляється для ПК і актуальних консолей, а її реліз планується не раніше 2027 року.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

21 годину назад, Новостник сказав:

Автори заявляють, що всі сцени були записані на стандартній PlayStation 5 з увімкненим трасуванням променів при 60 fps.

Кіберпанк теж був записаний на стандартну ps4:trollface:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.