Перейти к содержанию

Новости У CDPR оцінили системний геймплей KC: Deliverance II - студія рухається в тому ж напрямку


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

The Witcher 3 заслужено носить титул однієї з найкращих ігор у рольовому жанрі. Однак сліпо слідувати протоптаною нею доріжкою при створенні The Witcher IV в CD Projekt RED не збираються. Індустрія не стоїть на місці, й інші команди постійно придумують щось новеньке. У бесіді з PC Gamer боси студії докладніше розповіли про стратегію компанії, а також поділилися думкою про недавні RPG-хіти.

01646.hVDAY9D.thumb.jpg.f62e5f5e907662cd4dcce2cc04b412d9.jpg

Адам Бадовський (Adam Badowski) зазначив, що CDPR змінюється разом з індустрією. Шукає нові рішення для інтерфейсу, геймплею тощо, але при цьому намагається зберегти основні стовпи, на яких тримаються її роботи. На думку Бадовського, це одна із сильних сторін CDPR.

"Навіть якщо у нас є кілька ігор, це не означає, що ми сфокусовані тільки на чомусь одному, тому що наші проєкти схожі, коли справа стосується ключових аспектів. Звісно, "Кіберпанк" відрізняється від "Відьмака", але їхнє ядро, стовпи, і те, як ми робимо ігри, залишаються колишніми, і ми продовжуємо свій шлях. Можливо, у цьому і полягає різниця між нашою стратегією і стратегією сучасної BioWare"

Адам Бадовський

Випущена BioWare рольова Dragon Age: The Veilguard виявилася суперечливою, але в індустрії є більш успішні приклади. Та ж Kingdom Come: Deliverance II від чехів із Warhorse Studios - Бадовський зізнався, що йому сподобався реалізм і гумор сиквела, а також загальне відчуття від гри. Він пояснив, що наразі CDPR з цікавістю спостерігає за колегами, оскільки в питанні системного геймплея сама рухається в тому ж напрямку.

"Тип симуляції, представлений у Kingdom Come: Deliverance II, просто чудовий. Там так багато варіантів дій, ви можете змінити світ - це неймовірно круто. Ми хотіли б слідувати цьому тренду, оскільки він нам подобається"

Адам Бадовський

Керівник наголосив, що періодично бажання розробників сильніше вдаритися в системний геймплей йде врозріз із постановочною розповіддю та проробленими персонажами, якими славиться CDPR. Як зазначив Бадовський, це кидає виклик дизайнерам студії.

"Гей, CD Projekt RED, ми теж зголодніли за новим відьмаком. Якщо вам що-небудь знадобиться, просто повісьте оголошення на дошку".

Не пропустили в CDPR і надзвичайний успіх Baldur's Gate III від Larian Studios. Другий гендиректор Міхал Новаковський (Michał Nowakowski) розповів, що ця гра справила враження на "непристойно велику кількість співробітників CD Projekt". Однак третя Baldur's Gate сильно відрізняється від "Відьмака", тому черпати натхнення складніше.

"Ми безумовно не збираємося робити гру так само, як це зробили б у Larian. Такий тип ігор - це їхня стезя. Однак ми все ж звернули увагу, як персонажі там можуть взаємодіяти зі світом, - цим безперечно можна надихнутися"

Міхал Новаковський

Так, у CDPR з цікавістю стежать за творіннями інших студій, але все ж таки більше розробники спираються на власні ідеї. Команда хоче впроваджувати інновації в плані того ж геймплея, щоб прийдешні частини "Відьмака" і "Кіберпанку" не були копіями попередніх ігор, але з поліпшеною графікою.

Підтвердження слів керівників можна виявити в нещодавній технічній презентації The Witcher IV. Завдяки Unreal Engine 5 четверта частина похвалиться небувалим рівнем занурення і можливостей взаємодії зі світом. Дати виходу у пригоди Цирі ще немає, як і точного списку платформ, але в CDPR згадували про бажання підтримувати ПК і консолі.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.