Перейти к содержанию

Новости Життя і страждання Dragon Age: The Veilguard - головне з розслідування Шрайера


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Торішня 

Торішня Dragon Age: The Veilguard стала третім провалом BioWare поспіль - до цього компанія сіла в калюжу з Mass Effect: Andromeda і Anthem. Журналіст Bloomberg Джейсон Шрайер (Jason Schreier) поговорив зі своїми джерелами і розповів, як низка невдалих рішень Electronic Arts поставила хрест на грі.

00717.4CIbcPC.thumb.jpg.50a5256400dc04d77e24c5ecb2f3f545.jpg

У 2014 році світ побачила Dragon Age: Inquisition. Вона завоювала нагороди критиків, зокрема головний приз на The Game Awards, і продалася тиражем 12 мільйонів копій. Виконавчий продюсер "Інквізиції" Марк Дарра (Mark Darrah) і творчий керівник серії Майк Лейдлоу (Mike Laidlaw) почали обмірковувати ідеї для продовження. Планувалося, що воно буде не таким масштабним, як попередня частина. Коли гра перебувала на ранній стадії розробки, EA вирішила зосередитися на інших проєктах, включно з Mass Effect: Andromeda.

У середині 2010-х ділки Electronic Arts були зачаровані іграми-сервісами. Цей сегмент ринку бурхливо зростав, тож компанія сподівалася відхопити свій шматок пирога. У жовтні 2017-го Лейдлоу зібрав колег у конференц-залі, дістав кілька пляшок дорогого віскі та з гіркотою оголосив, що "Епоха дракона" бере курс на онлайн. Фахівець залишив команду, а його посаду обійняв колишній арт-директор Метт Голдман (Matt Goldman).

Під керівництвом Голдмана маленький колектив приступив до створення мультиплеєрної Dragon Age - вона отримала кодове ім'я Morrison. З подачі нового боса гра різко змінила атмосферу - темне фентезі обернулося легкою пригодою.

Ухил у MMO спричинив й інші зміни. Класичні сюжетні завдання поступилися місцем реіграбельним місіям. Крім того, ключових персонажів прописували так, щоб вони не могли померти, - їхня загибель суперечила б формату "нескінченного" геймплея.

У 2019 році, коли творці Dragon Age сиділи над Morrison, інші співробітники BioWare випустили лутер-шутер Anthem. Він не здобув народної любові і показав слабкі комерційні результати. Фіаско підривало моральний дух авторів Dragon Age - деякі з них зневажливо охрестили свій проєкт "Anthem із драконами".

І без того болісне виробництво Morrison ускладнилося 2020 року, коли грянула пандемія ковіду. У грудні Марк Дарра і тодішній глава BioWare Кейсі Хадсон (Casey Hudson) подали у відставку. Новий лідер, Гері Маккей (Gary McKay), повідомив, що Dragon Age позбувається сервісної моделі та повертається до коріння.

Такий радикальний крок вимагав повного перезапуску розробки. Всупереч здоровому глузду, керівництво веліло студії перебудовувати гру на ходу і дало на це всього півтора року. Жорсткі терміни сильно обмежували творчу свободу. Пізніше BioWare опинилася в безвихідному становищі - перенести реліз все-таки вдалося, але руки авторів уже були зв'язані рішеннями, які студія ухвалила, коли часу було обмаль.

Наприкінці 2022-го BioWare виготовила альфа-збірку прийдешньої Dragon Age і почала вивчати відгуки сторонніх і внутрішніх тестувальників. Фідбек зовсім не обнадіював - наприклад, гру лаяли за дефіцит розвилок зі значущими наслідками. BioWare знову відклала старт RPG і почала гарячково втискувати дилеми в сюжет.

Щоб довести виробництво до кінця, у 2023-му до роботи підключили авторів наступної Mass Effect. Між двома колективами вже не один рік відчувалася напруга. У BioWare жартували, що творці Dragon Age - пірати, які прокладають маршрут під час подорожі, а розробники Mass Effect - екіпаж корабля із "Зоряного шляху", який ревно виконує накази капітана.

Ставши біля керма The Veilguard, директори Mass Effect почали зверхньо поглядати на колег з іншого табору і перестали запрошувати лідерів Dragon Age на важливі зустрічі. Команда ME переробила деякі епізоди гри і додала низку сцен, включно з фіналом. Однак навіть позитивні зміни приводили босів Dragon Age у сказ - раніше їм відмовляли в подібних реформах, посилаючись на проблеми з бюджетом.

Крім усього іншого, керівників Mass Effect і тестувальників бентежив несерйозний тон The Veilguard. Побоюючись, що нову "Епоху дракона" спіткає доля блазнівської Forspoken, начальство зажадало переписати діалоги. Вийшло кепсько - після релізу гру костерили ще й за дивні перепади настрою.

Ситуацію погіршували переробки і масове скорочення в студії. До того ж сценаристам було нелегко змінювати діалоги і вводити нові сцени на тлі страйку акторів. Численні напасті призвели до катастрофи - публіка розгромила дебютний трейлер The Veilguard, а продажі RPG врешті-решт не виправдали очікувань EA.

Тепер BioWare знекровлена. Багатьох співробітників перевели в інші відділи видавництва або звільнили. Відродженням Mass Effect займається невелика команда з кількох десятків людей. Приводів для оптимізму поки не видно - студія ніколи не була пріоритетною для EA, а її спроби народити хіт розтягнулися на 11 років.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.