Перейти к содержанию

Новости Sony не хоче поспішати з портами на ПК - ексклюзиви PlayStation все ще в пріоритеті


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Президент PlayStation Studios Хермен Хюльст (Hermen Hulst) підтвердив, що компанія й далі дотримуватиметься обережної стратегії щодо випуску своїх ігор на ПК. За його словами, Sony намагається знайти баланс між розширенням аудиторії та збереженням цінності PlayStation 5.

00227.vLvyWCg.thumb.jpeg.24488b790451da9acbf8c1b860808c7c.jpeg

На відміну від Microsoft, яка випускає свої новинки одночасно на Xbox і ПК, японська компанія робить це із затримкою - як правило, через рік або більше. Так було з God of War: Ragnarök, Marvel's Spider-Man 2 та іншими колишніми ексклюзивами Sony.

"Ми дуже вдумливо підходимо до перенесення наших ігор на інші платформи. Особливо це стосується одиночних проєктів - це наші флагманські тайтли, і вони сильно виділяють PlayStation на тлі конкурентів", - заявив Хюльст на бізнес-зустрічі Sony. Він наголосив, що такі ігри мають демонструвати можливості консолі та створювати унікальний користувацький досвід.

Генеральний директор і президент Sony Interactive Entertainment Хідеакі Нісіно (Hideaki Nishino) додав, що компанія й надалі вивчатиме поведінку гравців, щоб "обслуговувати їх належним чином". Відповідаючи на запитання про мультиплатформну стратегію Microsoft, він зазначив: "Конкуренція - це добре. Вона змушує нас розвиватися. Ми впевнені у своїй стратегії і не бачимо приводу терміново змінювати курс".

Ще з примітного:

  • Хідеакі Нісіно заявив, що компанія уважно стежить за розвитком ігрової індустрії, включно з успіхами Nintendo та її відносинами з видавцями. Він підкреслив, що Sony враховує тренд на мультиплатформеність, але як і раніше робить ставку на унікальність PlayStation і потужність PS5. На думку Нісіно, саме рівень продуктивності поточної консолі Sony необхідний для повноцінного ігрового досвіду на великих екранах. Водночас компанія прагне зберегти статус найкращої платформи як для геймерів, так і для розробників.
  • Також Нісіно підтвердив, що увага корпорації вже прикута до наступної PlayStation. Хоча подробиці поки не розкриваються, Sony активно працює над новими способами взаємодії гравців з контентом і сервісами платформи. Президент Sony Interactive Entertainment підкреслив, що більшість користувачів, як і раніше, віддають перевагу локальному "залізу", а не хмарним технологіям.
  • Хермен Хюльст відзначив Astro Bot як один із найяскравіших недавніх успіхів Sony. Гра отримала захоплені відгуки від геймерів і критиків, зібрала безліч нагород і стала "справжнім хітом". За його словами, у компанії хочуть перетворити Astro Bot на довгоживучу і культову серію для платформи.

Цікавинки з бізнес-презентації Sony:

  • Зі 124 мільйонів щомісяця активних користувачів PlayStation більшість тепер грає на PS5.
  • PlayStation відзначила Intergalactic і Marvel's Wolverine як одні з головних майбутніх хітів платформи.
  • PlayStation виділила Ghost of Yotei як наступника Ghost of Tsushima і очікує, що гра повторить успіх оригіналу - нагадаємо, "Цусіма" розійшлася тиражем понад 13 мільйонів копій.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.