Перейти к содержанию

Новости CDPR: досягти 60 fps у The Witcher IV на Series S буде «дуже складно»


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Кілька тижнів тому CD Projekt RED показала технічну "демку" The Witcher IV на базі Unreal Engine 5. З її допомогою команда продемонструвала ключові досягнення технології - і все на потужностях звичайної PlayStation 5. А чи впорається Xbox Series S з таким навантаженням? Про це та багато іншого експерт Digital Foundry Алекс Батталія (Alex Battaglia) поговорив з фахівцями CDPR і Epic Games.

01743.uACaQ9z.thumb.jpeg.0304d5b6b92d34030763bb39cc0bc7b2.jpeg

Нижче зібрали найцікавіше з бесіди:

  • Про перехід CDPR із власного рушія REDengine на Unreal Engine 5 оголосили ще 2022 року, але розробка демонстраційної версії розпочалася зовсім недавно. За словами технічного проджект-менеджера з CDPR Яна Германовича (Jan Hermanowicz), безпосередньо створенням "демки" почали займатися у 2024 році.
  • У студії визнали, що раніше могли бути занадто амбітними, коли демонстрували свої ігри на ПК. Тим часом на консолях продуктивність страждала (згадати хоча б жахливий запуск Cyberpunk 2077 на PS4 і Xbox One), тому тепер у CDPR вирішили спробувати інший підхід - при виробництві The Witcher IV на першому місці стоять консольні версії з орієнтиром на 60 fps. Зокрема тому демо показували на PS5.
  • Як у цю філософію вписується менш потужна Xbox Series S? Нагадаємо, Microsoft вимагає від розробників витримувати паритет у плані доступних функцій. Девелопери вже не раз скаржилися, що така умова обмежує потенціал ігор поточного покоління. Але в деяких випадках, як це було зі сплітскріном у Baldur's Gate III, у корпорації можуть закрити очі на порушення цього правила.
"Хотів би я сказати, що ми вже виконали достатній обсяг роботи з цього питання, але на жаль - ні. Так що це безумовно наш наступний пріоритет. <...> 60 кадрів за секунду на Xbox Series S - безумовно, вкрай складне завдання. Поки що зрозуміло одне: нам ще належить знайти рішення"

Віцепрезидент із технологій CDPR Чарльз Тремблі (Charles Tremblay)

  • Віцепрезидент арт-напрямку та арт-директор CDPR Якуб Кнапік (Jakub Knapik) окремо підкреслив, що простіше поступово нарощувати масштаб, ніж намагатися його урізати. У студії мають намір створити міцну базу на консолях, а потім намагатися наростити поліпшення на кшталт просунутого рейтрейсингу.
"Оскільки ми знаємо, що і Lumen, і інші технології забезпечують досить стабільну картинку під час збільшення масштабу, було зрозуміло: щойно ми визначимося з візуальною і технічною базою, залишиться простір для зростання. Інше питання - що саме це означає. Ми ж CDPR, нам завжди подобається вичавлювати з ПК максимум. Це творчий процес - вирішити, як саме використовувати цей потенціал. Зараз у нас чудовий фундамент для консолей, але його ще належить розвивати"

Якуб Кнапік

Відразу після демонстрації "технодемки" розробники уточнили, що представлені футажі - саме показ технологій четвертого "Відьмака", а не самої The Witcher IV. Коли Цирі вирушить у свою сольну пригоду - поки точно невідомо. У звіті компанія ясно дала зрозуміти, що реліз відбудеться не раніше 2027-го.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.