Перейти к содержанию

Новости Директор Stellar Blade визнав сюжет гри слабким і пообіцяв виправитися в сиквелі


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Stellar Blade може похвалитися досить високими оцінками як від преси, так і від простих гравців, однак, як і будь-яка інша гра, вона неідеальна, і серед недоліків часто виділяють не найвидатніший сюжет. Схоже, з цим твердженням згоден і гейм-директор Кім Хюн Те (Kim Hyung Tae), який обіцяє поліпшити наративну складову в сиквелі.

stellar_blade-5.thumb.webp.804c5f5b8feb0f3d9100a1b5fdeb311c.webp

Про це розробник заявив під час бесіди з журналістами з південнокорейського видання This Is Game:

"Я справді вважаю, що критика щодо слабкого сюжету в Stellar Blade цілком обґрунтована. Геймплейне ядро ми підготували відносно швидко, і найбільшою проблемою стали катсцени. Річ у тім, що в екшені непросто передати сюжет безпосередньо через ігровий процес, тому катсцени відіграють дуже важливу роль в оповіді.
Спочатку ми хотіли зробити багато катсцен, але вартість їхнього створення виявилася занадто високою. У результаті нам довелося скоротити кількість сцен, не пов'язаних з основною історією. Таким чином, під ніж пішли катсцени, які збагачували світ і краще розкривали персонажів.
Так, у сюжеті Stellar Blade є недоліки, і ми не хочемо поспішати виправляти їх, тому що це може суперечити історії, яку гравці вже прийняли. Однак, я думаю, у продовженні ми зможемо представити набагато більш насичений і завершений наратив"

Кім Хюн Те

Автор також підтвердив, що в основу сиквела ляже скасоване сюжетне доповнення:

"Так, це правда. Під час підготовки DLC обсяг роботи виявився більшим, ніж ми очікували, тому ми зосередилися на створенні повноцінного сиквела. Однак відтоді багато чого змінилося.
Оскільки останнім часом усі наші ресурси були спрямовані на порт для ПК, я не можу сказати, що ми сильно просунулися в роботі над продовженням. Зараз ми перебуваємо на етапі глибокого аналізу і ставимо собі питання щодо наступного покоління.
Тепер, коли Stellar Blade дісталася до ПК, ми можемо нарешті зосередитися на належних дослідженнях і розробці. Було б неймовірно випустити сиквел у 2027 році, і я лише скажу, що ми будемо намагатися з усіх сил. Єдине, що я можу пообіцяти на даний момент, так це те, що гра вийде приголомшливою"

Кім Хюн Те

Згідно з поточним планом Shift Up, крім сиквела Stellar Blade студія працює над грою під кодовою назвою Project Spirits, яка на початку місяця обзавелася дебютним постером.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.