Перейти к содержанию

Новости Кодзіма вніс правки в Death Stranding 2 після "занадто хороших" відгуків тестувальників


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Реліз Death Stranding 2: On the Beach відбудеться вже зовсім скоро, проте в якийсь проміжок часу над сиквелом нависала загроза скасування через купу проблем. Крім того, посеред виробництва Хідео Кодзіма (Hideo Kojima) перекроїв сценарій, оскільки тестувальникам надто сильно подобалася гра.

01748.OyRtpvg.thumb.png.5fade94f2774ece7f4ebb72bb210082c.png

Про те, що гейм-дизайнер вносив правки в сюжет Death Stranding 2 під час розробки, розповів музикант Woodkid - він працював над саундтреком гри. За його словами, колись у середині виробництва Кодзіма звернувся до композитора з "проблемою".

"І тоді він сказав: "Я буду гранично чесний. Ми проводимо плей-тести гри, але результати занадто хороші. Вона всім надто подобається. А це означає, що щось не так - ми маємо щось змінити". І він переписав щось у сценарії та змінив ключові ігрові моменти, бо вважав, що його робота недостатньо поляризує і не викликає достатньо сильних емоцій"

Woodkid

На думку Кодзіми, якщо гра подобається абсолютно всім - значить, вона "мейнстримна" і шаблонна. Нібито такий проєкт уже "пережований" для зручного споживання.

"[Кодзіма сказав]: "Я хочу, щоб людям зрештою почало подобатися те, що спочатку їм не подобалося - тому що тільки так народжується справжня любов". Для мене це стало важливим уроком: створювати не для того, щоб догодити, а щоб зрушити глядача з місця, змусити його трохи змінитися"

Woodkid

Крім того, в інтерв'ю в рамках свого "світового туру" Хідео Кодзіма зізнався, що міг і зовсім відмовитися від сиквела. За його словами, працювати над другою частиною Death Stranding було нестерпно складно - причому настільки, що гейм-дизайнер був готовий здатися.

  • Через коронавірус було непросто, якщо не неможливо зустрічатися з людьми віч-на-віч. Тому працювати з акторами доводилося "віддалено". Крім того, Kojima Productions не могла запросити артистів до студії в Токіо і доводилося покладатися на Sony та її майданчик у Лос-Анджелесі.
  • Усі співробітники Kojima Productions теж були змушені залишатися вдома через пандемію, а сам Кодзіма взагалі захворів. "Я думав, настає кінець світу. Я протягом багатьох років роблю ігри, але Death Stranding 2 стала найважчим випробуванням", - зізнався гейм-дизайнер.
  • Виробництво другої Death Stranding Кодзіма більше відчував не як роботу, а як місію. Мовляв, його завданням стало знову зібрати команду і "повернути своє життя в потрібне русло". У підсумку пройдені випробування зробили його і весь колектив трохи сильнішими, вважає Кодзіма.

Реліз Death Stranding 2: On the Beach заплановано на 26 червня тільки для PlayStation 5. Однак власники преміальних видань зможуть почати грати на два дні раніше. Ембарго на публікацію оглядів спаде вже 23 червня.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.