Перейти к содержанию

Новости Автори No Rest for the Wicked вдосконалили геймплей у свіжому патчі


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Наприкінці квітня автори дилогії метроідваній Ori з Moon Studios випустили The Breach - наймасштабніше на сьогоднішній день оновлення для ранньої версії їхнього нового рольового екшену No Rest for the Wicked. Апдейт стартував не найкращим чином, і розробники зіткнулися з хвилею критики через баги, зламаний баланс та інші недоліки. На щастя, вони взяли до уваги отримані відгуки та підготували великий патч The Breach Refined.

ss_5b7da66aa69e175a215b52a4461c1d3748ec571e.1920x1080(1).thumb.jpg.6f9a92e46a4569e094d4528c38d79ac7.jpg

У свіжому оновленні студія зосередилася на поліпшенні ігрового процесу відповідно до побажань геймерів. Наприклад:

  • У No Rest for the Wicked тепер три рівні складності, які можна змінювати в будь-який момент
    • :Path of the Torn призначений для новачків.
    • Здоров'я ворогів знижено на 20 %, а їхню шкоду на 50 %.
    • Path of the Chosen є середньою складністю, що встановлена за замовчуванням.
    • Path of the Unspoken для любителів хардкору.
    • Гравці отримують на 20 % менше досвіду, здоров'я ворогів підвищено на 20 %, а їхню шкоду на 50 %.
    • Крім того, противники стали витривалішими, і їх складніше вибити з рівноваги.
  • Перероблена система рун - тепер вони не прив'язані до зброї, тож геймери можуть вкласти до чотирьох корисних рун прямо у свого персонажа. За замовчуванням доступна руна зцілення.
  • Розширено систему швидкого переміщення.
  • Перероблена система самоцвітів - тепер їх можна дістати з предметів, не боячись, що спорядження зникне разом з каменем. Врахуйте, ця система не поширюється на прокляті, унікальні та магічні предмети, і вони, як і раніше, будуть ламатися після позбавлення від каменів.
  • Покращено бойову систему - у запалі бою персонаж тепер автоматично зупиняється біля обриву і не злітає з нього за інерцією. Крім того, автори вдосконалили імпакт і знизили шкоду від падіння. Також під час заряду атаки можна поміняти цільового противника.
  • Луки та базові заклинання знову використовують стаміну.
  • Покращено лут - тепер за дослідження важкодоступних місць гравці частіше знаходитимуть цінні предмети, а не гриби.
  • Додано нові випробування.
  • Покращено навчання новачків.
  • Покращено збір ресурсів - тепер під час видобутку каміння або деревини гравці отримуватимуть досвід і фокус як під час битви з противниками. Водночас автори розширили інтерактивність, і якщо натиснути на кнопку атаки в таймінг з анімаціями, то геймери отримають бонус у вигляді більшої кількості ресурсів.
  • Удосконалено навігацію в скринях із лутом.
  • Покращено баланс і виправлено безліч багів.

No Rest for the Wicked перебуває у стадії раннього доступу Steam з квітня минулого року, а дати повноцінного релізу у гри все ще немає. Після виходу версії 1.0 вона також оселиться на консолях PlayStation 5 і Xbox Series.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.