Перейти к содержанию

Новости Європейська асоціація видавців висловилася про недоліки петиції Stop Killing Games


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Днями ініціатива Stop Killing Games від блогера Росса Скотта (Ross Scott) зібрала необхідний мільйон підписів для розгляду проблеми владою Євросоюзу. У зв'язку з цим ситуацію прокоментували представники європейської асоціації видавців Video Games Europe, покликаної захищати інтереси великих компаній на кшталт Electronic Arts, Ubisoft, Microsoft, Sony тощо.

01442.dxy2JYT.thumb.jpg.478d35e09b087210492067e5b600ef28.jpg

Нагадаємо, метою петиції є захист прав геймерів на збереження придбаних ігор на противагу видавцям, які закривають свої сервіси та обмежують доступ до вже випущених продуктів без будь-якої компенсації.

Співробітники Video Games Europe виділили кілька причин, за якими ця ініціатива не позбавлена недоліків:

- Видавці не можуть вічно підтримувати ігри-сервіси та онлайн-тайтли, які більше не приносять прибутку.

- Дозвіл на відкриття приватних серверів не є остаточним рішенням, оскільки вони не можуть гарантувати безпеку даних гравців, а за можливе порушення законів на цих серверах, як і раніше, буде відповідальний правовласник.

- Багато ігор спочатку заточені під мультиплеєр, а прийняття пунктів з петиції може зробити їх розробку занадто дорогою.

"Ми цінуємо ентузіазм нашої спільноти, проте рішення про відключення онлайн-сервісів є комплексним і не може бути прийнято легковажно. Воно розглядається компаніями в тих випадках, коли сервіс більше не є комерційно вигідним. Ми розуміємо, що це може розчарувати гравців, але в таких випадках індустрія гарантує, що останні будуть своєчасно повідомлені про майбутні зміни відповідно до місцевого законодавства про захист прав споживачів.
Приватні сервери не завжди є життєздатною альтернативою для гравців, оскільки вони не можуть гарантувати заходи захисту, які ми вживаємо для забезпечення безпеки даних гравців, видалення незаконного контенту і боротьби з небезпечним контентом в спільнотах. Справа в тому, що в разі порушення вищезазначених пунктів на приватних серверах відповідальність, як і раніше, лягає на правовласників. Крім того, багато ігор спочатку розробляються під онлайн. По суті, ці пропозиції обмежать вибір розробників, роблячи створення таких відеоігор непомірно дорогим.
Ми раді можливості обговорити нашу позицію з політиками та тими, хто очолює європейську громадянську ініціативу в найближчі місяці."

Video Games Europe

Сам Скотт вже відреагував на цю заяву, назвавши контраргументи слабкими. Як і раніше, зацікавлені геймери активно підтримують Скотта і чекають подальшого розвитку подій. Тим часом небайдужі громадяни Євросоюзу можуть додати свої підписи до петиції до 31 липня, тим самим підвищивши її шанси на успіх. На сьогоднішній день Stop Killing Games має понад 1,2 мільйона підписів.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.