Перейти к содержанию

Новости Virtuos: якщо на Xbox Series S гра підтримує 60 fps, її легко портувати на Switch 2


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Nintendo Switch 2 виразно потужніший за свою попередницю, але змагатися з актуальними консолями Sony і Microsoft на рівних все ж таки не може. У Koei Tecmo, наприклад, ставлять Switch 2 в один ряд з Xbox Series S, а в свіжому інтерв'ю з Wccftech, фахівці Virtuos побічно погодилися з цією думкою, але є застереження.

01907.xLlVQSH.thumb.png.ac80d9f9807b839f9e374ba3e7f330cf.png

З виданням поговорили директор з розвитку бізнесу Virtuos North America Алекс Хайзе (Alex Heise) та Оуен О'Грейді (Eoin O'Grady ), технічний директор Black Shamrock , дочірньої студії Virtuos. Нагадаємо, Virtuos є допоміжною студією, яка бере участь у виробництві ігор як зовнішній розробник. У її послужному списку The Elder Scrolls IV: Oblivion RemasteredCyberpunk 2077Hogwarts LegacyMetal Gear Solid: Snake Eater і так далі. Також студія займається портуванням тайтлів, тому, напевно, не раз матиме справу з новим «сичем».

Нижче зібрали найцікавіше з інтерв'ю:

  • На думку О'Грейді, у плані чистої потужності відеочіпа Switch 2 показує себе трохи гірше Xbox Series S. Особливо ця різниця помітна в портативному режимі. Однак Series S не підтримує DLSS, а Switch 2 ця технологія дуже допомагає. Так що в результаті можливості пристроїв виявляються на одному рівні.
  • Якщо подивитися тільки на центральний процесор, то він від Switch 2 буде трохи потужнішим за «камінь» PlayStation 4. І оскільки більша частина ігор, якщо вони добре оптимізовані, більше залежить від графічного процесора, ніж від центрального, вплив цієї різниці багато в чому визначається конкретним проектом і цільовим показником частоти кадрів.
"Будь-які ігри, які на Xbox Series S підтримують частоту 60 кадрів в секунду, повинні відносно легко переноситися на Switch 2. Те ж саме стосується проектів з 30 fps, якщо вони в основному завантажують графічний процесор. стабільних 30 або 60 кадрів на секунду і вимагатимуть додаткової оптимізації під час портування."

Оуен О'Грейді

  • Switch 2 підтримує DLSS, але не всі ігри зі стартової лінійки використовують цю фішку. На думку О'Грейді, тайтлам зі стилізованою графікою на кшталт Mario Kart World і прийдешньої Donkey Kong Bananza це й не потрібно. Їхня мета не полягає в тому, щоб просунути якість графіки, тому витримують 60 fps без допомоги DLSS. Однак проектам від сторонніх студій все ж таки доводиться покладатися на технологію масштабування зображення. Наприклад, вона активно задіяна у  Cyberpunk 2077 на Switch 2.
  • Хайзе і О'Грейді не здивовані, що Switch 2 розійшлася тиражем в 3,5 мільйона пристроїв всього за чотири дні з моменту старту продажів. На їхню думку, у Nintendo сформувалася велика група відданих фанатів, які і кинулися купувати новий девайс. Крім того, успіх першої Switch і пристроїв типу Steam Deck показує, що геймери хочуть грати в ААА-проекти де завгодно, тому у більш потужної Switch 2 є всі шанси перевершити попередницю.
"Жодна консоль Nintendo раніше не мала цифри "2" у назві. На цей раз компанія прийняла стратегічне рішення, розвиваючи перевірений успіх і сильний бренд оригінальної Switch, і запропонувавши схожий, але досконаліший продукт. Переваги Switch 2 очевидні для гравців, особливо на тлі минулих запусків на кшталт Wii U. <…> Плюс Nintendo організувала ланцюжок поставок, уникнувши дефіциту, з яким зіткнулися конкуренти у 2020 році."

Алекс Хайзе

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.