Перейти к содержанию

Новости Автори ILL — про сюжет, зброю та джерела натхнення проекту


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Після анонсу ILL відразу привернула увагу любителів похмурих, м'ясистих і по-справжньому моторошних ігор. Кривавий екшен від першої особи, наповнений тілесним жахом і ожившими кошмарами, створює студія Team Clout — колектив, добре знайомий з жанром хоррора. Минулі проекти девелоперів з команди включають роботу над фільмами і серіалами на кшталт «Збирача душ», «За межею З/Л/А» і «Воно: Ласкаво просимо до Деррі», а тепер розробники вирішили навести жах і на гравців.

00477.s9x2C4A.thumb.jpg.dac66cbd7661d531efc00b0208a166e3.jpg

Гейм-директор Максим Верехін описує гру як «сюжетний екшен-хорор з насиченою візуальною частиною, жорстокими сценами, незвичайними джерелами натхнення, дослідженням і божевільними ідеями». В ILL важливий не тільки страх, але й відчуття участі: «Ми намагаємося збалансувати моменти, коли гравці ледь не описуються від страху, з тими, де вони кричать від захвату через насичений екшен, стрілянину і розчленування».

Біль, страх та м'ясо

Сюжет поки що тримається в секреті. Відомо лише, що геймери мають виживати в локації, загубленій у східноєвропейських реаліях, і розбиратися в кошмарі. Головний герой — не просто спостерігач, його особиста історія тісно переплетена із глобальним жахом. Розробники хочуть, щоб гравець відчув самотність, безвихідь і, можливо, навіть симпатію до того, хто опинився в цьому пеклі.

"У центрі ILL  – особиста історія головного героя. Його доля тісно пов'язана з тим, що відбувається у навколишньому світі. В цілому, атмосфера відчуватиметься ізольованою та безнадійною. Ми хочемо, щоб гравець відчув, наскільки темний настрій панує у цьому світі. Я сподіваюся, що аудиторія перейметься співчуттям до головного персонажа та його особистих мотивів."

Team Clout 

Ключова особливість ILL  – реалістичне тілесне насильство. Вороги не просто вмирають, вони корчать, адаптуються та мутують. Світ реагує на дії гравця. Все це завдяки увазі до деталей і досвіду команди в анімації.

Монстри із дитячих кошмарів

Художники черпають натхнення із хоррор-класики 70–90-х років — епохи практичних ефектів та аніматроніки. З відеоігор розробники звертають увагу на  Silent Hill,  Resident Evil і  Half-Life 2. Усі ці проєкти об'єднує живий і небезпечний світ, де жах був не тільки візуальним, але й системним, відчуття вразливості та обмеженість ресурсів. Саме це хочуть передати автори ILL. Створення монстрів – процес спонтанний. Іноді ідея приходить із малюнка, іноді – із випадкового відео в інтернеті. Головне — щоб істота була не тільки страшною, а й цікавою в бою. Деякі дизайни не пережили тестів, вони виглядали круто, але не підійшли для геймплею.

00476.NsJowXU.thumb.jpg.1ffc3a867765bff5a7e1d2dcc19d64d9.jpg

"У нас теж великий досвід в анімації — ми, наприклад, робили власні короткі хорор-ролики, які навчили нас, як має рухатися істота, щоб лякати глядача. У грі буде монстр, який спочатку рухається зазвичай, але ми навмисно змінимо його рухи, щоб зробити їх дивнішими і страшними."

Team Clout 

Живий світ, геймплей та арсенал

Геймплей ILL включає дослідження, виживання, крафт, апгрейди та головоломки. Патрони та ресурси - на вагу золота, інвентарем доведеться управляти з розумом. Зіткнення з ворогами варіюються від зустрічей із одиночними супротивниками до битв із босами. Причому локації динамічні: відновив електрику в одному місці – в іншому стало темніше. Все заради правдоподібної, щільної атмосфери. 

Арсенал — від стандартного дробовика та автомата до несподіваних «саморобних» інструментів умертвіння та різноманітної холодної зброї. Розробники обіцяють цікаві знахідки, не обмежуючись класикою.

Що з назвою? Чому ILL?

Назва проекту означає хворобу, прокляття, щось неприродне. І його значення безпосередньо пов'язане з тим, що ховається за монстрами у грі.

"Нам хотілося коротке і чіпляючу назву, яка на листі виглядала б як логотип. Це слово символізує щось жахливе, хворе, прокляте. Крім того, воно відображає суть монстрів — не розкриватиму їх походження, але в грі буде класний зв'язок між назвою та сюжетом."

Team Clout 

Хорор для всіх

Автори не хочуть обмежуватися лише фанатами жанру. Вони роблять гру, яку можна обговорювати, порівнювати проходження та ділитися своїми історіями.

00478.U0WvHl4.thumb.jpg.af7205f477ac9a0282d33b47a8130e53.jpg

"Ми хочемо, щоб геймери ділилися один з одним: Ти чув про цю гру? У мене там така муха трапилася!» - а у відповідь чули: «А в мене взагалі по-іншому все було!» Ми намагаємося зробити ILL цікавою для різних людей — не лише для фанатів хорору, а й для тих, хто цінує добру історію та видовищний екшен."

Team Clout 

ILL розробляється для ПК, Xbox Series та PlayStation 5. Дата виходу поки не оголошена.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.