Перейти к содержанию

Новости Кен Левін: гравці як і раніше цінують одиночні ігри без монетизації


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Творець BioShock Кен Левін (Ken Levine) нагадав, що традиційні одиночні ігри як і раніше затребувані і можуть бути успішними без додаткових способів заробітку. У розмові з Лоуренсом Соннтагом (Lawrence Sonntag) з Nightdive Studios він поділився думками про Judas — майбутній проект своєї студії Ghost Story Games — і підкреслив, що вірить у силу «класичних» форматів.

bioshock_infinite_burial_at_sea_episode_two-17.thumb.jpg.ef901a82be588e6b08133fa06a3b0555.jpg

«Judas — гра старої школи. Ви купуєте її і отримуєте все. Без онлайну, без сервісних елементів. Все підпорядковано історії та зануренню гравця», — пояснив Левін.

Розробник визнав, що монетизація і мультиплеєр — невід'ємна частина індустрії: виробництво ігор коштує дорого, і він не звинувачує колег за прагнення заробити. Однак він упевнений: аудиторія продовжує підтримувати проекти, зроблені за старими лекалами — без донату і нав'язаних сервісів.

"Я нікого з колег не засуджую — ігри дійсно дорого коштують. Нам просто дуже пощастило працювати в студії, яка в нас вірить і каже: «Гаразд, ви довго робите цей проект, він буде коштувати пристойно, але ми не будемо нав'язувати вам всю цю непотрібну нісенітницю»."

Кен Левін

Як приклад Левін навів  Baldur’s Gate 3,  Kingdom Come: Deliverance 2 і  Clair Obscur: Expedition 33. Ці ААА-тайтли доводять: якщо розробники ставлять у пріоритет геймплей і сюжет, а не дохід від мікротранзакцій, гравці це цінують.

"Це справді класичні одиночні ігри, в яких немає подібної монетизації. І мені здається, геймери цінують такі проекти — особливо в AAA-сегменті, де бюджети величезні, і через це видавці нерідко вдаються до додаткових способів заробітку. Я ж просто радий, що нам дозволяють обходитися без цього — це дає можливість зосередитися виключно на створенні досвіду для гравця."

Кен Левін

Нагадаємо, Judas стане першою грою студії Ghost Story Games і одночасно першим проектом Кена Левіна після доповнення Burial at Sea до BioShock Infinite, що вийшло в 2014 році. Дати релізу у «Judas » все ще немає.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.