Перейти к содержанию

Новости Продюсер Final Fantasy XVI — про мультиплатформеність, покрокові бої та майбутнє серії


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

На минулій виставці Anime Expo 2025 продюсер  Final Fantasy XVI Наокі Йосіда (Naoki Yoshida) поділився своїми думками про майбутнє франшизи. Він підтвердив, що Square Enix взяла курс на мультиплатформені релізи. Приклад тому —  Final Fantasy Tactics Ivalice Chronicles, яка вийде 30 вересня на всіх актуальних системах.

00552.y-Wuxd2.thumb.jpg.0ad7e245b0349d0f07d3a4338026167b.jpg

Наша стратегія в Square Enix — випускати майбутні проекти на декількох платформах. Як ви могли помітити, наприклад, Final Fantasy Tactics Ivalice Chronicles від нашої Creative Studio III вийде 30 вересня і відразу на декількох системах. Можна з упевненістю припустити, що в подальшому ми будемо прагнути до мультиплатформних релізів.

Наокі Йосіда

  • Що стосується бойової системи, Йосіда визнав, що успіх Clair Obscur: Expedition 33 показав інтерес геймерів до покрокових битв. Однак, за його словами, вибір геймплея повинен залежати не від моди, а від того, яку історію і атмосферу хоче передати команда. Він не став однозначно говорити, чи буде наступна гра покроковою або залишиться екшеном, додавши, що сам він не обов'язково візьме участь у створенні Final Fantasy XVII і не хоче нав'язувати своє бачення майбутнім розробникам.
  • Final Fantasy XIV продовжить розвиватися і після розширення Dawntrail. Йосіда повідомив, що у команди вже є плани аж до версії 10.0. За його словами, майбутні оновлення будуть «американськими гірками» — з різкими поворотами сюжету і несподіваними моментами. При цьому історія, розпочата в оригінальній версії 1.0, залишиться важливою частиною всесвіту.
  • Говорячи про свої літературні натхнення, Йосіда згадав «Володаря кілець», серію романів Vampire Hunter D і класичні детективи Артура Конан Дойла (Arthur Conan Doyle) та Агати Крісті (Agatha Christie). На питання про те, над якою іншою інтелектуальною власністю він хотів би попрацювати, Йосіда відповів, що відкритий до різних пропозицій, але створення оригінального онлайн-проекту поза Final Fantasy XIV було б для нього цікавим викликом.

На завершення він зізнався, що не замислюється про кінець кар'єри: «Я великий шанувальник студії Khara. Подивіться на Хідеакі Анно (Hideaki Anno) або Кадзую Цурумакі (Kazuya Tsurumaki) — вони старші за мене. Хаяо Міядзакі (Hayao Miyazaki) і зовсім набагато старший, але він все ще творить. Вони продовжують створювати проекти. Ще один приклад — Рідлі Скотт (Ridley Scott). Йому 87 років, і він досі працює. У порівнянні з ними я все ще зелений. Мені ще багато чого потрібно навчитися і багато чого зробити. Я продовжу працювати — я просто не можу уявити собі, що колись піду з ігрової індустрії».

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.