Перейти к содержанию

Новости Чутки: ремейк Halo Combat Evolved вийде без мультиплеєра — тільки з кампанією


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Автор YouTube-каналу RebsGaming у новому відео розкрив, що ремейк Halo: Combat Evolved, який розробляється з 2023 року, вийде тільки з сюжетним режимом — мультиплеєр не планується. Проект, за словами джерел RebsGaming, повинен вийти до 2026 року і може з'явитися не тільки на Xbox, але і на PlayStation.

00565.D5CyI8f.thumb.jpg.15b8c2e0077c7f1b47914a995029bc92.jpg

Варто згадати, що мультиплеєр — ключовий елемент серії Halo, і для багатьох фанатів він навіть важливіший за сюжетну кампанію. З моменту виходу Halo: Combat Evolved у 2001 році саме мережеві баталії допомогли серії завоювати культовий статус.  Halo 2 і Halo 3 задали стандарти для консольного мультиплеєра: вони популяризували голосовий чат, просунуту систему матчмейкінгу і систему рейтингів, ставши однією з головних причин успіху Xbox Live. Для спільноти мультиплеєр Halo — це не просто режим гри, а основа для кланів, турнірів і незліченних годин геймплея з друзями.

У ролику RebsGaming також ділиться оновленнями по Project Ekur, Halo 7 і коментує чутки навколо Halo Infinite. Rebs згадав доступну у відкритому доступі інформацію: за словами Halo Studios, більша частина продемонстрованого ними в дослідницькому проекті на Unreal Engine 5 під назвою Foundry «очікується в іграх, що зараз розробляються». На думку інсайдера, Project Foundry «очевидно заснований на Combat Evolved».

Мультиплеєрні плани студії зосереджені на Project Ekur — окремій грі, спочатку задуманій як режим королівської битви для Halo Infinite під кодовою назвою Tatanka. У якийсь момент режим скасували і передали студії Certain Affinity, яка розробляє гру на Unreal Engine 5. Судячи з даних датамайнера Halo під ніком grunt.api, проект активно оновлюється.

Також Rebs згадав, що Halo 7 вже знаходиться на стадії препродакшену. Це буде непряме продовження серії, але релізу чекати не варто до виходу наступного покоління Xbox.

Нарешті, інсайдер спростував дві чутки: Halo Infinite не портують на Unreal Engine 5 і не планують випускати на PlayStation. Ці відомості підтвердили колишній розробник з Halo Studios і чинний співробітник Halo Support Studio.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.