Перейти к содержанию

Новости Автори Ghost of Yōtei — про баланс між сюжетом і свободою дослідження та не тільки


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Минулого тижня PlayStation і Sucker Punch організували показ геймплею Ghost of Yōtei і детальніше розповіли про гру. Однак вони розкрили далеко не всі фішки. Видання Game Informer взяло велике інтерв'ю у творчих керівників Нейта Фокса (Nate Fox) і Джейсона Коннелла (Jason Connell), в рамках якого поговорили про структуру гри, вовка-компаньйона та інші аспекти «Привида Йотей». Також лідери згадали і про серію  Infamous.

01990.nH-ykdN.thumb.jpeg.391db7ffa93ba2e54e3aece5d75a9f1b.jpeg

Основна інформація про гру

  • Дія Ghost of Yōtei відбувається в 1603 році — з часів Ghost of Tsushima минуло трохи більше трьохсот років. Епоха воюючих провінцій щойно закінчилася, встановився мир, а натовп воїнів залишився без роботи. Частина з них попрямувала на північ в Едзо (колишня назва острова Хоккайдо). У XVII столітті це ще був дикий і неприборканий край. «Саме в такому місці хочеться розгорнути свою гру з відкритим світом, чи не так? Це приголомшливо», — вважає Нейт Фокс.
  • Головною героїнею стане одержима жагою помсти Ацу. Через прагнення вистежити своїх ворогів жителі Едзо почали вважати її онрьо — жінкою-привидом з народних переказів, яка прагне помсти. Згодом вона стає ходячою легендою в цих землях.
  • Чи будуть в Ghost of Yōtei сюжетні підв'язки до «Привида Цусіми»? Прямо про це розробники не говорять і продовжують наполягати, що Ghost of Yōtei — самостійна історія і духовний сиквел попередньої гри. Щоб насолодитися пригодами Ацу, необов'язково знайомитися з історією Дзіна Сакая.
  • Главной героиней станет одержимая жаждой мести Ацу. Из-за стремления выследить своих врагов жители Эдзо начали считать её онрё — женщиной-призраком из народных сказаний, которая стремится к отмщению. Со временем она становится ходячей легендой в этих землях.

Сюжет і дослідження

  • Головна мета Ацу — вистежити і вбити членів так званої «Шістки з Йотей». Однак гравці не зможуть вільно вибирати, до якого з лиходіїв рухатися. У Sucker Punch вірять, що структура сюжету важлива: історія головної героїні повинна бути побудована так, щоб зачіпати до глибини душі, а у кожного персонажа повинні бути сюжетні арки з початком, серединою і кінцем.
    Підтримувати цікавість геймера і забезпечувати свободу дослідження теж важливо. У Sucker Punch постаралися витримати баланс між цими складовими: у гри все ще є певна структура, але геймери все ж зможуть вибирати, яким із запропонованих шляхів рухатися.
"Тому, не вдаючись у подробиці, скажу — ми знайшли баланс. Там є чітка структура, дуже важлива. Однак у перші години проходження, особливо на початковому етапі, ми даємо гравцеві можливість самому вирішити, з ким із «Шістки з Йотей» він хоче зіткнутися в першу чергу. Деякі варіанти можуть привести в досить несподівані місця. <...>
Вибір дійсно є, але при цьому ми зберігаємо лінійну структуру сюжету — ми твердо переконані, що саме так історія помсти Ацу зможе по-справжньому зачепити за душу. У цьому наша головна мета."

Джейсон Коннелл

  • У світі Ghost of Yōtei є кілька місць, які багато значать для Ацу. Коли вона опиняється там, на екрані з'являється підказка, щоб миттєво перенести гравця в спогади дівчини. Там доведеться керувати більш юною версією Ацу, щоб побачити, як змінилося поточне місце і передати геймеру те, що відчуває головна героїня. Вийде проводити час з батьками і братом Ацу, щоб краще їх пізнати.
  • Систему навігації в проекті доопрацювали. Якщо раніше вітер вказував на точку, ігноруючи природні перешкоди, то тепер система враховує і їх. Додали й інші опції для навігації. Наприклад, Ацу може вивчити різні пісні для самісену — певні мелодії приведуть до певних місць на карті.
  • Тварина-компаньйон Ацу — дикий вовк, який йде за нею по п'ятах протягом всієї пригоди. Причому це не просто вовк, а представник вимерлого виду вовків Едзо. Фокс зазначив, що вовк є уособленням тієї самої дикості Хоккайдо того часу. На шляху героїні зустрінуться й інші звірі, наприклад, табуни диких коней.
  • У Ghost of Yōtei з повагою ставляться до часу гравця, тому не тільки прописали блискавичне швидке переміщення, але й підготували корисну функцію для табору. Якщо користувачеві знадобиться, наприклад, поліпшити лук, необов'язково рухатися до найближчого поселення. Можна перейти в меню «вовчої зграї», організувати стоянку і покликати потрібного персонажа. Коли він прийде, то принесе потрібний апгрейд.
  • Систему навигации в проекте доработали. Если раньше ветер указывал на точку, игнорируя естественные преграды, то теперь система учитывает и их. Добавили и другие опции для навигации. К примеру, Ацу может выучить разные песни для сямисэна — определённые мелодии приведут к определённым местам на карте.
  • Животное-компаньон Ацу — дикий волк, который идёт за ней по пятам на протяжении всего приключения. Причём это не просто волк, а представитель вымершего вида волков Эдзо. Фокс отметил, что волк является олицетворением той самой дикости Хоккайдо того времени. На пути героини встретятся и другие звери, например, табуны диких лошадей.
"Так гравці можуть залишатися в моменті — забрати поліпшення, приготувати їжу, щоб отримати бонус, а потім рухатися далі — навіть незважаючи на те, що наше швидке переміщення і так працює миттєво.
Але якщо хочеться, можна скористатися і «фаст-тревелом» — система гнучка. Є і приємний бонус: якщо нікого не викликати, в таборі може несподівано з'явитися хтось, кого ви не чекали. Іноді будуть приходити незнайомці або несподівані гості — це додає елемент сюрпризу."

Джейсон Коннелл

  • В іншому інтерв'ю керівники уточнили, що тривалість Ghost of Yōtei порівнянна з Ghost of Tsushima. Майбутня гра запропонує більше різних занять, що теж може вплинути на витрачений на проходження час.

01987.XnWMnnD.thumb.jpeg.bfa573290cc0ccdce18b33a1070326c4.jpeg

Деталі разробки

  • Як і у випадку з «Привидом Цусіми», під час підготовки до розробки «Привида Йотей» колектив з головою занурився в культуру Японії. Девелопери дивилися фільми, заручилися підтримкою консультантів і самі вирушили в робочу поїздку до Японії. Крім того, команда навіть поспілкувалася з представниками народу айнів, які є корінними жителями Японських островів.
  • У сиквелі команді вдалося поліпшити «величезну кількість аспектів». Наприклад, огляд став значно далі — гори виглядають по-справжньому далекими і грандіозними. Все завдяки доопрацьованій тесселяції ландшафту і поліпшеній деталізації віддалених об'єктів. Також додали об'ємний туман, удосконалили низькі хмари і поліпшили рендеринг шкіри і волосся.
  • У Ghost of Yōtei студія не женеться за фотореалізмом, а намагається витримати стиль, заданий франшизі в першій грі.
"У «Привида» є своя унікальна візуальна мова. Це не просто гіперреалізм, хоча і він відіграє свою роль. Ми взяли цю естетику, посилили її і додали нові елементи, які допомагають досягти наших цілей — як візуальних, так і емоційних. Наприклад, північне сяйво. У минулій грі його не було. Або атмосферні ефекти, які тепер заповнюють небо. Це не просто технічні «плюшки» заради реалізму — кожен елемент працює на атмосферу і враження, які ми хочемо передати."

Джейсон Коннелл

  • Ghost of Yōtei отримає ряд особливостей для PS5 Pro — про них розробники пообіцяли розповісти пізніше.

01991.I2MmON3.thumb.jpeg.61cb75df34369877ba4c9999f1a053c0.jpeg

Інше

  • Коннелл і Фокс не переймаються тим, що Ghost of Yōtei будуть порівнювати з Assassin’s Creed Shadows. На думку першого, творці можуть сприймати подібне двояко: або зациклюватися на всьому, що з'являється поруч з обраним напрямком, або радіти, що обрана ніша розвивається.
"Ми з Нейтом, безумовно, належимо до другого типу. Ми завжди в захваті, коли бачимо перетини — чи то кіно, чи то ігри. Це неминуча частина творчого процесу, і потрібно просто прийняти це. Ubisoft робить приголомшливі ігри. Я в індустрії вже дуже давно, і мені просто приємно бачити стільки крутих проектів у нашому жанрі. Це надихає."

Джейсон Коннелл

  • Коли керівників запитали про бажання знову попрацювати над серією Infamous, Нейт Фокс відповів позитивно. Він хотів би взятися за нову частину або перевипустити трилогію, але поки що вся увага прикута до Ghost of Yōtei. «Ми в Sucker Punch робимо тільки одну гру за раз», — підкреслив девелопер, мабуть, щоб відсікти потенційні спекуляції з боку фанатів або ЗМІ.

Ghost of Yōtei побачить світ 2 жовтня тільки на PlayStation 5. Попередні замовлення вже відкриті.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.