Перейти к содержанию

Новости Netflix збільшує інвестиції в ігри та розглядає нові способи монетизації


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Netflix планує серйозно посилити свої позиції в ігровій індустрії. Про це заявив співголова і генеральний директор компанії Грег Пітерс (Greg Peters) в черговому звіті перед інвесторами. Він зазначив, що інвестиції в ігри, як і раніше, залишаються скромними на тлі витрат на кіно, серіали та спортивні трансляції, але саме в інтерактивних розвагах платформа бачить величезний потенціал для зростання.

00682.E5Vfgbi.thumb.jpeg.4487764d32c70757bc75b4fe926b03b6.jpeg

За словами Пітерса, Netflix вже бачить позитивний ефект від розвитку ігрового напрямку. Успіхи з ліцензованими проектами на кшталт GTA і власними, як Squid Game: Unleashed, показують, що компанія рухається в правильному напрямку. «Ми хочемо надавати більше цінності підписці — це приваблює нових користувачів, утримує старих і підвищує готовність платити», — підкреслив він.

Поки що всі проекти залишаються безкоштовними для передплатників Netflix і не містять реклами або мікротранзакцій. Але в майбутньому підхід може змінитися. Керівництво платформи готове розглянути нові моделі монетизації, коли ігровий напрямок набере масштаб.

"Ми, як і раніше, залишаємося відкритими до перегляду нашої моделі монетизації. Але спочатку нам потрібно досягти значно більшого масштабу, перш ніж це питання стане дійсно значущим. Тому спочатку ми зосередимося на цьому завданні. І, напевно, варто нагадати: загальний потенційний ринок тут дуже і дуже великий. Ми як і раніше впевнені в нашій стратегічній можливості і з ентузіазмом дивимося на подальший прогрес."

Грег Пітерс

Також він нагадав, що частка геймерів серед загальної аудиторії Netflix поки що невелика. У 2022 році дослідження показали, що 99% користувачів не запускали ігри на платформі, хоча з того часу в бібліотеці з'явилися гучні тайтли на кшталт Grand Theft Auto.

Netflix продовжує розвивати ігри, засновані на своїх франшизах. Так, у сьомому сезоні «Чорного дзеркала» з'явився епізод з Black Mirror: Thronglets, а в Squid Game: Unleashed додали контент, заснований на третьому сезоні серіалу.

Майбутнє портфоліо Netflix охоплюватиме чотири напрямки: ігри для вечірок, дитячі, сюжетні та масові. Всі вони створюються для мобільних пристроїв і телевізорів — на консолях на кшталт Xbox або PlayStation ці проекти з'являтися не будуть.

Глава ігрового підрозділу Ален Таскан (Alain Tascan) підкреслив, що Netflix все ще шукає свій «голос» в індустрії. Компанія не відмовляється від амбітних ідей, незважаючи на закриття AAA-студії Джо Стейтена (Joe Staten), ветерана Halo.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.