Перейти к содержанию

Новости Techland про Dying Light: The Beast — геймплей у пріоритеті, 20 годин сюжету і майже ідеальний фінал


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

У новому інтерв'ю для видання GamesRadar+ креативний директор серії Dying Light Тимон Смектала (Tymon Smektala) розповів, чому студія робить ставку не на складні моральні теми, а на бадьорий геймплей, яскраві моменти і харизматичних героїв. При цьому розробники не забули про сюжет: історія займе близько 20 годин, а фінальний квест вже встиг отримати майже ідеальну оцінку на тестах.

00719.LNR96Eg.thumb.jpg.0c72b096058369829e08c5557199f196.jpg

Смектала пояснив, чому Techland не прагне робити гру занадто глибокою в плані наративу. За його словами, студія не хоче перевантажувати геймерів філософськими роздумами і моральними дилемами.

"Нам набагато простіше — і, в якомусь сенсі, важливіше — розвивати і вдосконалювати саме геймплей. Я не думаю, що нам обов'язково бути найамбітнішою серією в плані сюжету. Наше завдання — створити крутих персонажів, які стикаються з серйозними труднощами, а сюжет нехай буде з поворотами, але без зайвої філософії.
Нам зовсім не обов'язково задавати геймерам питання про мораль і все таке. Ми створюємо ігри, в яких насамперед важливі класний геймплей і круті персонажі. Я вважаю, що зайва серйозність не піде на користь серії Dying Light, тому ми продовжимо рухатися в цьому напрямку. Для нас це набагато логічніш
е."

Тимон Смектала

За його словами, гра не відмовляється від сюжету повністю — але й не прагне до високого драматизму. Замість філософських тем, як у The Last of Us, Dying Light: The Beast робить ставку на «блокбастерний» підхід: напружений екшен, видовищні моменти і акцент на ключові механіки на зразок паркуру і ближнього бою. Це той шлях, який команда вважає найбільш органічним для серії.

Особливу увагу Techland приділяє фіналу The Beast. Розробники проводили великі плейтести, в ході яких просили учасників оцінити кожне завдання за шкалою від одного до п'яти. Майже всі місії отримали оцінки вище 80%, але фінальний квест вибився в абсолютні лідери — його середній бал склав 4,96 з 5. Смектала зізнається, що це «майже ідеальна місія» і «заради неї дійсно варто пройти гру до кінця».

Важливо і те, як завершення історії впливає на майбутнє франшизи: кінцівка ставить Кайла Крейна, головного героя оригінальної Dying Light і The Beast, саме туди, де «ми хочемо його бачити». За словами Смектали, фінал Dying Light: The Beast «дійсно радує».

Що стосується тривалості, то гра несподівано зросла в обсязі до кінця розробки. Сюжет займе близько 20 годин, хоча спочатку планувалося 18. А для тих, хто хоче досліджувати світ і закрити побічні активності, передбачено ще 20-30 годин контенту.

"Думаю, ми цілком конкурентоспроможні в порівнянні практично з будь-якими іграми на ринку. Як і у випадку з AAA-проектами, ми дійсно хочемо, щоб ця гра мала вагому присутність. За останні місяці вона сильно зросла, і, на мій погляд, цілком цього заслуговує."

Тимон Смектала

Побачити «майже ідеальний фінал» Dying Light: The Beast можна буде вже з 22 серпня на ПК (Steam, Epic Games Store), Xbox Series і PlayStation 5. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.