Перейти к содержанию

Новости Гнучке прокачування і незбалансовані боси — преса про Wuchang: Fallen Feathers Додати тег


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Зануритися в історію відважної дівчини Учан з  Wuchang: Fallen Feathers можна буде вже завтра. Чи зможе гра від китайської команди Leenzee Games повторити успіх  Black Myth: Wukong від колег з Піднебесної, чи виявиться черговою середнячкою? Відповідь на це можна дізнатися з оглядів ЗМІ — саме зараз зняли ембарго на публікацію подібних матеріалів.

02040.6XZMbt7.thumb.jpg.69394ba540a23e473137f25f18acac0b.jpg

На момент написання замітки рольовий екшен має 75 балів на Metacritic (версія для PS5) і 78 балів на OpenCritic (рекомендують 78 % критиків). До позитивних сторін Wuchang: Fallen Feathers зарахували набір унікальних механік, динамічні битви, широкі можливості «білдобудування», вражаючий дизайн рівнів, сутички з босами і цікавий сеттинг.

Мінусів у проєкту теж вистачає: історія зірок з неба не вистачає, спринт відчувається повільним, в окремих сегментах напіввідкритого світу складно орієнтуватися, часом у гри збивається темп, а деякі прийоми на кшталт удару в спину — занадто потужні. Крім того, далеко не у всіх битвах з босами витриманий баланс — якісь бійки проходять на раз-два, а інші складні до скреготу зубів. Wuchang: Fallen Feathers можна віднести до соулслайків, але нічого нового в формулу вона особливо не приносить.

"Wuchang здається знайомою. Вона хороша, але ви вже пробували цю страву. Ви знаєте, чого очікувати, який смак інгредієнтів відчуєте і навіть в якому порядку вони розкриються. Навряд чи вас чекає несподіваний удар по смакових рецепторах. Наскільки вам сподобається Wuchang: Fallen Feathers залежить від того, як часто ви готові повертатися до улюбленої «комфортної їжі», перш ніж захочете чогось нового."

Кан Серін (Kaan Serin) з Eurogamer

Є скарги і на якість виконання. Хоча моделі персонажів, ворогів і оточення досить деталізовані, деякі текстури виглядають розмито і брудно. На Steam Deck Wuchang: Fallen Feathers не видає стабільних 30 кадрів в секунду. Втім, Valve і позначки-то ніякої грі не видала, так що поки необхідно дочекатися оптимізацій.

Нижче вибрали висновки з декількох рецензій — з високою, середньою і низькою оцінками в рамках опублікованих оглядів.

DualShockers — 90/100

"Wuchang: Fallen Feathers не дотягує до вершин FromSoftware, але дуже близько підбирається до них. Це, мабуть, найкращий традиційний соулслайк серед проектів не від FromSoftware, в який я коли-небудь грав. Проект обов'язковий до ознайомлення для всіх фанатів жанру.
В основі гри — суворий екшен з багатим вибором білдів, хоча при належному знанні механік деякі складнощі можна нівелювати. Але гра не втрачає цікавості: для любителів ближнього бою тут підготували по-справжньому серйозні випробування. Так, часом ви можете відчувати роздратування, але рівно ті ж огріхи ми роками прощаємо і самим метрам FromSoftware."

Ітан Крігер (Ethan Krieger)

IGN — 80/100

"Wuchang: Fallen Feathers із швидкісними та динамічними бійками, а також найкращою у своєму класі системою прокачування, яка відкриває величезний простір для експериментів із білдами, є надзвичайно вражаючим дебютом у жанрі соулслайків для студії Leenzee Games. Правда, деякі боси на пізніх етапах розчаровують браком можливостей для контратак, а моменти в стилі «Сюрприз! Ти вже мертвий!» хотілося б зустрічати рідше. Хоча ці дратівливі недоліки і створюють певні складнощі, жоден з них не здатний перешкодити цій незвичайній трактуванні популярного жанру парити в одному ряду з кращими представниками соулслайків."

Мітчелл Зальцман (Mitchell Saltzman)

GamesRadar+ — 70/100

"Wuchang: Fallen Feathers — добротний представник жанру соулслайк з унікальними механіками, які виділяють його серед конкурентів. Бої виглядають видовищно і приносять задоволення, хоча деякі механіки пересування і бос-файтів можуть розчарувати. Проте, приголомшливий ігровий світ і чудово опрацьоване дослідження підземель роблять Wuchang: Fallen Feathers гідною вашої уваги."

Джордж Янг (George Yang)

PC Gamer — 49/100

"Wuchang: Fallen Feathers практично нічого не привносить в жанр соулслайків. За всі свої 40 з гаком годин битв з монстрами і дивними NPC гра лише слабо копіює кращі моменти куди більш якісних екшен-проектів FromSoftware. Це особливо розчаровує, враховуючи, що гра могла б наблизитися до рівня Black Myth: Wukong — тієї ж суміші соулслайк-елементів, але з акцентом на бойові мистецтва і китайську міфологію. <...> Wuchang же занадто вторинна, і її рідкісні вдалі рішення тонуть у безкрайньому морі забутих наслідувачів жанру."

Тайлер Кольп (Tyler Colp)

Wuchang: Fallen Feathers вийде 24 липня на ПК (Steam, Epic Games Store, Microsoft Store), PlayStation 5 і Xbox Series, включаючи Game Pass.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.