Перейти к содержанию

Новости Grounded 2 може стати частиною трилогії — у Obsidian вже є ідеї для третьої частини


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Студія Obsidian Entertainment не тільки готує до релізу Grounded 2, але й натякає, що історія мініатюрних виживальників може перерости в повноцінну трилогію. Хоча спочатку команда не мала таких планів, масштаб ідеї зріс разом з успіхом першої гри.

00742.X1zK-gF.thumb.jpg.ff0742f692bbfe8ba538cd5444dd09e7.jpg

В інтерв'ю виданню Eurogamer виконавчий продюсер серії Grounded Маркус Морган (Marcus Morgan) пояснив, що Obsidian з самого початку бачила першу частину як завершену історію: з початком, серединою і фіналом. «Це не Minecraft і не ARK, які постійно розростаються. Наші орієнтири були ближче до The Forest і Subnautica», — сказав він. І хоча успіх першої частини перевершив очікування, команда розуміла: реалізувати подальші ідеї в рамках оригінальної гри неможливо.

Однією з таких ідей стали комахи-транспортні засоби, на яких гравці зможуть переміщатися по світу. У першій  Grounded цю механіку реалізувати не вдалося: двір був занадто тісним. У другій частині простір розширили до цілого парку, заодно перейшовши на Unreal Engine 5 і додавши масу нових функцій.

Розробка Grounded 2 відбувається за підтримки студії Eidos Montreal. На відміну від першої гри, яку робила тільки Obsidian, цього разу до справи залучили партнерів — зокрема через зайнятість студії на  Avowed і  The Outer Worlds 2. Цікаво, що, за словами Моргана, над Grounded 2 зараз працює більше людей в Eidos, ніж в Obsidian. При цьому «значна кількість співробітників» працює над грою і в американській компанії — в тому числі команда, яка створила першу частину. Оригінальна студія залишається провідною стороною і визначає, що входить в канон всесвіту Grounded.

"Ми знали, що хочемо створити Grounded 2, і розуміли, що нам знадобиться допомога в розширенні та розробці проєкту. Тому ми почали шукати: «Де ми можемо знайти партнерів, які поділяють наше бачення і щиро люблять цю гру?» Не було ніякого тиску чи поспіху — нам просто потрібно було знайти відповідного партнера.
Eidos має багато повноважень, і вони роблять величезний внесок у Grounded 2 — як з точки зору участі, так і наповнення проєкту, тож я б сказав, що це спільна справа. Не думаю, що ми взагалі замислюємося, хто тут формально головний. Якщо вже ставити штамп, то це Obsidian — тому що гра наша. Але Eidos — такий же власник і учасник. Ми — одна команда. Так, студії дві, але команда одна — команда Grounded. Ось як ми працюємо."

Маркус Морган

Що стосується майбутнього, у команди вже є ідеї, які можуть перерости в Grounded 3.

"Я не знаю, чи буде це в Grounded 2 або в повноцінній трилогії Grounded, але можу сказати точно — у нас є ідеї, історії, доповнення і функції, які ми хочемо реалізувати. Чи продовжимо ми розвивати Grounded 2 або підемо далі до Grounded 3... Поки що хочу зосередитися на другій частині — адже вона ще навіть не вийшла, і мені потрібно тримати це в голові. Але у нас дійсно є більше — в наших серцях і душах є те, що виходить за рамки навіть тих планів, які ми бачимо для Grounded 2 в ранньому доступі. Ми віримо, що гравці захочуть це побачити і спробувати. Це живе в нас."

Маркус Морган

Grounded 2 з'явиться в ранньому доступі вже зовсім скоро — 29 липня. Тайтл з'явиться на ПК (Steam, Microsoft Store) і Xbox Series. Гра також увійде до каталогу Game Pass.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.