Перейти к содержанию

Новости Міхи, коні та кооператив: що чекає на гравців у Daemon X Machina: Titanic Scion


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Продовження футуристичного екшену Daemon X Machina під назвою Daemon X Machina: Titanic Scion виходить 5 вересня. Геймерів чекає відкритий світ, повноцінна сюжетна кампанія з підтримкою кооперативу, асинхронний мультиплеєр і глибока кастомізація мехів. В інтерв'ю виданню Gematsu продюсер серії Кенітіро Цукуда (Kenichiro Tsukuda) розповів про дизайн гри, нові механіки та інші особливості проекту.

00767.xRltIDv.thumb.jpg.cd10d3e9dd58baacfbed6994788dc139.jpg

  • Цього разу геймери зможуть подорожувати верхи. Коні та інші транспортні засоби не витрачають енергію, на відміну від мехів, і дозволяють досліджувати світ у компанії друзів. Причому битися в сідлі теж можна.
"Я вважаю, що коні анітрохи не вибиваються з жанрів наукової фантастики або меха: вони давно присутні у фантастичній літературі і, на мій погляд, необхідні як данина поваги письменникам, які стояли біля витоків жанру."

Кенітіро Цукуда

  • Кампанія доступна в кооперативі від початку до кінця. Геймери зможуть разом проходити сюжет, битися з ворогами і брати участь в подіях. Але у низькорівневих користувачів не вийде підключитися до місій більш просунутих — щоб уникнути спойлерів. Також з'явилася можливість знаходити бази інших гравців, взаємодіяти з користувачами і навіть підбирати предмети з їхніх останків — при цьому оригінальні власники нічого не втрачають.
  • Світ став відкритим і більше схожий на RPG — з динамічними подіями, випадковими місіями і «секретними картами», якими можна ділитися. Розробники постаралися уникнути відчуття порожнечі: навіть слабкі вороги можуть приносити корисний лут, а дослідження світу заохочується.
  • Вороги стали різноманітнішими: з'явилися гібриди органіки і механіки, поведінка і вразливість яких залежать від конкретного виду. Одні вразливі до лазерів, інші — до куль. Також з'явилися нові супротивники — солдати Axiom, які часто атакують групами і володіють просунутими здібностями.
  • Систему умінь переробили. Тепер замість дерева навичок — активні та пасивні здібності, які здобуваються з ворогів і екіпіруються через «генетичні патерни». Навички посилюють як бойові можливості, так і характеристики пілота. При цьому система поліпшень броні та зброї з першої частини залишилася.
  • З візуальних змін — більш реалістичний стиль, створений під впливом манги Gekiga. Персонажі стилізовані під японські комікси, а мехи ближче до фотореалізму. Це зроблено з прицілом на широку аудиторію — і шанувальників аніме, і фанатів оригіналу.
  • Творці також додали можливість робити свої емблеми, наприклад, для кооперативних команд. Крім того, з'явилися предмети посилення атаки і лікування — вони особливо стануть в нагоді новачкам.
"Одне з нововведень — можливість створювати власні емблеми, що відкриває нові способи гри. Наприклад, в оновленому онлайні можна зробити командну емблему разом з друзями. Крім того, хоча це і не зовсім елемент кастомізації, тепер ви можете брати з собою предмети, що підсилюють атаку і лікування, що робить гру більш доступною для новачків у команді. Що стосується налаштування Арсеналу, тепер доступно більше видів зброї, перероблені слоти екіпіровки, додані нові типи озброєння і додаткові функції, що залежать від конкретної зброї. Все це робить кастомізацію глибшою."

Кенітіро Цукуда

За словами продюсера Кенітіро Цукуди, Titanic Scion розрахована на більш тривале проходження, ніж оригінал, і пропонує історію, до якої зможуть долучитися навіть ті, хто раніше обходив цей жанр стороною.

"Всім, крім найзавзятіших гравців, які, можливо, зможуть швидко пройти сюжет, доведеться добувати відповідне спорядження, щоб пройти гру повністю. Прокачування і збір екіпіровки — одне з ключових джерел задоволення, так що на проходження Titanic Scion піде більше часу, ніж на першу Daemon X Machina.
Навіть всередині жанру наукової фантастики мехи вважаються досить нішевим напрямком. Але Titanic Scion пропонує цікавих персонажів, дружню спільноту завдяки кооперативу і елементи RPG, які дозволяють справлятися з труднощами не тільки за рахунок екшену, але і через дослідження світу і посилення екіпіровки. Моя мета — створити гру про мехів, яка сподобається навіть новачкам. Вона вийде на декількох платформах, тож обов'язково спробуйте!"

Кенітіро Цукуда

Спробувати Daemon X Machina: Titanic Scion можна буде на ПК (Steam), Xbox Series, PlayStation 5 і Nintendo Switch 2 вже 5 вересня.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.