Перейти к содержанию

Новости Dead Space зустрілася з Silent Hill — що кажуть у превью Cronos: The New Dawn


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Польська студія Bloober Team, яка подарувала світу  The Medium,  Layers of Fear,  Observer і ремейк  Silent Hill 2, готує новий хоррор —  Cronos: The New Dawn. За густим шаром жаху тут ховається глибокий і дивно знайомий світ — чи то постапокаліпсис, чи то відображення дитинства розробників, проведеного в бетонних дворах Східної Європи. Деяким журналістам вдалося кілька годин пограти в творіння «блуберів» на івенті в Каліфорнії.

00777.mCW3NDw.thumb.jpg.6754f985164637bb1a09e685d5677c0b.jpg

Світ після «Зміни»

Дія Cronos відбувається в майбутньому, зруйнованому катастрофою під назвою «Зміна» (The Change). Конкретики небагато, але відомо, що все почалося з епідемії, яка поширилася через відмову людей дотримуватися карантину. В результаті з'явилися «Сироти» (Orphans) — слизькі, органічні монстри, спраглі пожирати один одного, щоб мутувати в щось більше. Головна героїня, «Мандрівниця», відправляється в минуле, щоб врятувати окремих людей, здатних, можливо, зупинити або повернути це лихо. Але фактично — це одиночна подорож в пекло, де кожен крок може стати останнім.

Головний ворог — недбалість

Ключовий фокус гравця в Cronos — не дати «Сиротам» злитися. Так, ворогів можна вбити, але якщо залишити їх трупи, інші «Сироти» можуть поглинути їх і перетворитися на гігантських, практично невбиваних тварюк. Один журналіст спеціально вирішив порушити пораду розробників стежити за останками монстрів — і пошкодував про це майже відразу: мутованого ворога він не зміг вбити, незважаючи на купу всаджених у ворога патронів. Тому кожне тіло доводиться спалювати — відразу після бою або під час нього. Це кардинально змінює підхід до битв: вбивати — не головне, головне — контролювати трупи.

"Я був в якихось підземних тунелях, поруч знаходився диспенсер з паливними комірками. Навколо було всього 2-3 вороги і вибухівка, в яку можна було стріляти. Я вбив одного-двох, щоб дати їм можливість злитися, — і чудовисько, яке з'явилося після цього, відмовилося вмирати. Не мало значення, скільки я всаджував у нього з пістолета — воно не падало. Я дозволив йому злитися і в підсумку бігав по цих тунелях, хапав паливо, оглушав його і намагався добити. Чи зміг я це зробити? Ні. Чи помер я? Так. Чи дозволю я їм зливатися знову? Нізащо. І ось у цьому і проявляється вся краса бойової системи Cronos: The New Dawn."

Джошуа Дакворт (Joshua Duckworth), журналіст Game Rant

Обмежені ресурси і тактика

Гравець починає з базового пістолета, який можна модифікувати, наприклад, додавши модуль дробовика. Але навіть апгрейди не рятують, якщо діяти бездумно. Тут немає ухилень, мало патронів, і вороги швидко стають сильнішими, якщо допустити їх злиття. У Cronos: The New Dawn потрібно діяти тактично: використовувати заряджені постріли в голову, влаштовувати пастки, контролювати територію і економити паливо для вогнемета.

00778.CGucGBO.thumb.jpg.aebad6238d68905270384af2611f911e.jpg

"Подібно до Silent Hill 2, більша частина битв у грі набагато більш тісна і особиста, ніж далекобійна, незважаючи на наявність вогнепальної зброї. «Мандрівниця» озброєна трансформованим пістолетом, що нагадує Службову Зброю з Control від Remedy. Покращення (наприклад, модуль дробовика під назвою «Молот») являють собою механічні пристрої, які можна знайти і прикріпити. Після установки такі апгрейди дозволяють зброї вільно змінювати форму відповідно до обраної конфігурації."

Дейл Драйвер (Dale Driver), журналіст IGN

«Мандрівниця» без обличчя

Цікаво, що сама «Мандрівниця» — практично порожній персонаж. Її обличчя приховане шоломом, голос — механічний, емоції відсутні. Багато хто порівняв її з Самус Аран з Metroid. Але, як обіцяють розробники, у міру проходження героїня зміниться, і до фіналу це буде вже зовсім інша людина, в тому числі в емоційному та психологічному плані. Історія почнеться як місія з порятунку людства, але стане глибоко особистою драмою.

"Ми можемо вас запевнити, що в грі буде кілька поворотів, які повністю змінять ваше уявлення про її концепцію."

Гжегож Ліке (Grzegorz Like), сценарист Cronos: The New Dawn

00779.HyY81YJ.thumb.jpg.5413a4d990515a25ca97349870868a15.jpg

Сюжет Cronos розгортається поступово, а подробиць про нього небагато. Розповідь тяжіє до натяків, а не до прямого оповідання, і це підходить грі, яка і так говорить мовою жахливих образів.

"Я б навіть не зрозуміла, що граю за людину, якби не уривки спотвореної мови, що просочуються крізь абсолютно непрозорий шолом «Мандрівниці», який щільно охоплює її голову. Її сухий, безпристрасний тон і той факт, що вона закута в металевий костюм, міцністю не поступається військовому танку, роблять єдиний вентиляційний отвір — вузьку щілину, ніби застібку, розстмордату вертикально від її рота — майже еротичним елементом. Єдине, що ще більш загадкове, ніж вона сама, — це таємничий Колектив, її роботодавець, який відправив «Мандрівницю» сюди на пошуки її попередника: ND-3500."

Ешлі Бардхан (Ashley Bardhan), журналістка GamesRadar+

Проте, навіть якщо ви не зрозумієте сюжет з першого разу, геймплей сам по собі утримає увагу. Бойова система вимагає контролю, планування і точності. Загадки присутні, але не домінують. Безпечні кімнати, апгрейди, читання записок, інвентар і розподіл ресурсів — все тут суворо за канонами жанру. Але завдяки системі злиття ворогів, оригінальному сеттингу і обмеженому вогнемету, навіть цей звичний каркас відчувається по-справжньому свіжим.

Не дозволяти «Сиротам» зливатися в Cronos: The New Dawn можна буде на ПК (Steam), Xbox Series і PlayStation 5. Точної дати релізу гри все ще немає.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.