Перейти к содержанию

Новости Фарго: Fallout була продовженням Wasteland, але Interplay довелося змінити курс, щоб не дратувати EA


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Співзасновник Interplay Брайан Фарго (Brian Fargo) розповів, що оригінальна Fallout: A Post Nuclear Role Playing Game деякий час була не просто ідейним спадкоємцем, а прямим сиквелом культової RPG з 1980-х Wasteland. За його словами, робота тривала кілька місяців, поки студії не довелося відмовитися від ідеї через юридичні ризики — права на Wasteland тоді належали Electronic Arts.

00947.MCnOHk2.thumb.jpg.9ef953a1b49f43cecef21de70bbaa6bb.jpg

"Багато хто не знає, але [Fallout] була продовженням Wasteland. Люди не знають, що стояло за цим. Все почалося з тунелів і тролів, потім нам знадобилася система — з найманцями, шпигунами і приватними детективами — так з'явилася система навичок в Wasteland, а потім вона перейшла в Fallout.
Ми дійсно працювали над цим якийсь час, але через кілька місяців нам довелося звернути з цього шляху. Люди забули, але тодішні Тіньові кігті стали Кігтями смерті. Ми зробили все можливе, щоб нас не засудила Electronic Arts — намагалися не заходити занадто далеко."

Брайан Фарго

Між двома серіями дійсно багато спільного: у Wasteland гравці боролися з мутантами та ШІ, який прагнув замінити людство, стикалися з фанатиками-охоронцями допотопних технологій, а дія відбувалася на радіоактивних руїнах, включаючи постапокаліптичний Лас-Вегас — і це задовго до Fallout: New Vegas.

Цікаво, що позиція Тіма Кейна (Tim Cain), творця Fallout, дещо відрізняється від того, як бачить ситуацію Фарго.

"У людей виникає природна асоціація: все це виросло з Wasteland від Фарго, і коли він дізнався, що ми робимо гру в постапокаліпсисі, дуже хотів, щоб це була Wasteland 2. У підсумку він так і не отримав права на назву, а ми відповіли, що ідея чудова, але вона ніяк не вплинула на наш курс. Ми не змінювали нічого в дусі «давайте зробимо це більше схожим на Wasteland». Ми все одно робили свою гру."

Тім Кейн в інтерв'ю для DualShockers

І хоча Interplay так і не змогла викупити права на назву Wasteland, це тільки пішло Fallout на користь. Назва змінилася, концепція розвинулася, а сама серія пішла далеко вперед — від неофіційного продовження до одного з головних символів жанру. Сьогодні вже неможливо уявити світ без Братства Сталі, Гулів або НКР, а під крилом Bethesda серія Fallout стала по-справжньому популярною і масовою.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.