Перейти к содержанию

Новости Звіт Sony: 80,3 млн відвантажених PS5 і реліз Marathon до кінця березня 2026 року


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Перший квартал у Sony видався досить непоганим. Чого вартий лише ріст операційного доходу на 127%! PlayStation 5 теж активно купують, завдяки чому загальний обсяг відвантажень перевищив 80 мільйонів одиниць. Є новини і про шутер Marathon від Bungie — нову дату релізу назвуть протягом осені.

02103.ydgha1t.thumb.png.ff42feb999d78650f8e106e99ec93939.png

Головне з документа:

  • У першому кварталі фінансового року, який завершився 30 червня, лідерство за обсягами продажів знову залишилося за ігровим підрозділом — на нього припало 936,5 мільярда ієн (6,4 мільярда доларів). Це на 8,3 % більше, ніж роком раніше.
    На другому місці опинився сегмент розваг, технологій і сервісів (534,3 мільярда ієн), а замикає трійку лідерів музичний напрямок (465,3 мільярда ієн). Загальний результат усіх сегментів за квартал — 2,62 трильйона ієн (17,9 мільярда доларів).
  • Ігровий напрямок Sony в першому кварталі в основному виїхав за рахунок реалізації інтерактивних розваг — їх частка від усіх надходжень склала 57,7% (540,2 мільярда ієн). Сума більша на 11 %, ніж роком раніше, але в порівнянні з четвертим кварталом минулого року падіння на 13,6 %.
    Найкращий результат у сфері ігор показав додатковий контент типу DLC і внутрішньоігрових покупок, слідом розташувалися цифрові копії тайтлів. Ігри на носіях в прольоті — надходжень за три місяці від них менше, ніж від розділу «Інше» (22,7 мільярда ієн від дисків проти 25,3 мільярда ієн від сторонніх платформ).
    Надходження від продажу пристроїв зросли до 153,3 мільярда ієн, але напрямок поступився сегменту передплати PlayStation Plus (172,7 мільярда ієн).
  • До слова про пристрої. У першому кварталі було відвантажено 2,5 мільйона PlayStation 5 — загальний тираж становить вже 80,3 мільйона одиниць. Якщо порівнювати з PS4, п'ята «плойка» як і раніше відстає. За такий же період було реалізовано 82,3 мільйона PlayStation 4. Тепер PS5 займає одинадцяту сходинку в списку найбільш продаваних консолей. Вона обійшла PlayStation Portable (80 мільйонів пристроїв) і тепер стоїть за Game Boy Advance (81,51 мільйона пристроїв).
  • За три місяці було куплено 65,9 мільйона ігор для PS5 і PS4 — зростання на 22,6 % у порівнянні з першим кварталом минулого року. З 65,9 мільйона проданих ігор на проекти від внутрішніх студій Sony припало тільки 6,9 мільйона копій.
  • Частка проектів в «цифрі» збільшилася до 83 %. Роком раніше (як і в попередньому кварталі) показник зупинився на позначці в 80 %.
  • Кількість щомісячних активних користувачів зросла на 6% — зі 116 мільйонів осіб роком раніше до 123 мільйонів осіб.
    У розмові з інвесторами за підсумками кварталу генеральний фінансовий директор Sony Лін Тао (Lin Tao) заявила, що реліз
  • Marathon відбудеться в рамках поточного фінансового року — до кінця березня 2026-го. Нову дату запуску озвучать коли-небудь восени. «Зараз ми зайняті виправленням проблем. Ми впевнені, що запуск відбудеться. Але якщо запуск буде скасовано, доведеться переглянути фінансові прогнози. Однак на даний момент такого не очікується», — поділилася Лін Тао. Мережевий бойовик повинен був стартувати 23 вересня, але його довелося відкласти на невизначений термін, щоб провести більше тестів і краще все відшліфувати. Тоді ж Marathon опинилася в центрі скандалу через плагіат зображень.
    Також керівниця розповіла, що Sony посилює контроль над Bungie в плані управління. Кінцева мета — повністю перевести команду під крило PlayStation Studios. Мабуть, одна промашка студії за іншою дають про себе знати. Нагадаємо, коли Sony купила Bungie, команді забезпечили відносну незалежність. Про те, що студія може втратити свій особливий статус, повідомлялося ще в 2023 році.
На момент придбання ми надавали студії дуже незалежне середовище — це був наш початковий підхід. Однак потім, як ми говорили минулого року, була проведена структурна реформа. Зараз ця незалежність поступово зменшується, і Bungie переходить у статус, який все більше відповідає PlayStation Studios. Процес інтеграції триває.

Лін Тао

  • Аналітик Toyo Securities Хідекі Ясуда (Hideki Yasuda) зазначив, що кількість передплатників PlayStation Plus зростає швидше, ніж очікувалося, а гучні хіти серед аніме та мобільних ігор підживлюють надії на подальше зростання. Ясуда попередив, що важливо уважно стежити за тим, як зміни в тарифах на чіпи в США вплинуть на Sony.
  • Компанія підвищила прогноз щодо операційного прибутку на весь рік, який закінчиться в березні 2026 року, до 1,33 трильйона ієн (9 мільярдів доларів). Це на 4% більше прогнозів аналітиків і приблизно відповідає їхнім очікуванням.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.