Перейти к содержанию

Новости Перехід до ігор-сервісів проходить «не зовсім гладко», визнали в Sony


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Після публікації звіту за підсумками першого кварталу фінансового року представники Sony поспілкувалися з інвесторами. Однією з тем для розмови став не найвдаліший акцент компанії на ігри-сервіси. З запланованої дюжини більша частина тайтлів була скасована — до релізу дісталися одиниці (а деякі навіть встигли закритися). У Sony заявили, що винесуть уроки з цих промахів, але при цьому керівництво наполягає, що вже досягнуто якийсь прогрес.

marathon_2025-2.thumb.jpg.55c0ddbccb32afdb406bd39cb7366c7b.jpg

Генеральний фінансовий директор корпорації Лін Тао (Lin Tao) впевнена, що ігри-сервіси мають потенціал. Навіть незважаючи на негатив, пов'язаний із закриттям Concord і перенесенням Marathon. Подібні тайтли забезпечують додаткове джерело доходу, якого ще п'ять років тому у Sony не було.

"Якщо поглянути на останні п'ять років — раніше у PlayStation Studios практично не було сервісних ігор. [Тепер же] ми маємо  Helldivers 2, MLB The Show,  Gran Turismo 7, а також  Destiny 2 від Bungie. Ці чотири тайтли стабільно вносять вклад у продажі та прибуток."

Лін Тао

У рамках доповіді Лін Тао повідомила, що за минулий квартал частка доходів від сервісних проектів склала близько 40% серед усіх ігор від внутрішніх студій PlayStation. За весь рік надходження від ігор-сервісів досягають лише 20-30%. У зв'язку з цим керівниця озвучила висновок, що перехід Sony в бік сервісних тайтлів дається корпорації непросто.

"Если говорить о переходе — процесс идёт не совсем гладко. Но если взглянуть на долгосрочную перспективу, на изменения за пять лет, то прогресс очевиден. Мы отчётливо видим, что есть проблемы. Нам нужно учиться на ошибках и внедрять игры-сервисы более продуманно, чтобы минимизировать потери и сделать процесс более плавным."

Лін Тао

Нагадаємо, з різних причин Sony скасувала досить багато сервісних тайтлів від внутрішніх команд. Під ніж пішли проекти Naughty Dog, Bend Studio, Bluepoint Games, Firesprite, Insomniac та інших студій. У розробці залишаються гра-сервіс по Horizon, шутер Fairgame$ (правда, засновниця студії покинула команду в травні) і вже згадана Marathon — в Sony розраховують випустити її до кінця поточного фінансового року (березень 2026-го).

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.