Перейти к содержанию

Новости Ветеран BioWare: Clair Obscur показує, що гравці втомилися від сервісів, але успіх GTA 6 все вирішить


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Ветеран індустрії та екс-продюсер BioWare Марк Дарра (Mark Darrah) каже, що 2025 рік стане для ігрової сфери ще більш жорстким, ніж минулий рік. Компанії продовжують гнатися за іграми-сервісами, але геймери насправді хочуть зовсім іншого. У цьому сенсі французька JRPG Clair Obscur: Expedition 33 — «сильний сигнал».

01063.x3n5GNr.thumb.jpeg.bc8c4c1397ae6b9d040c0a2bb58cf824.jpeg

В інтерв'ю автору YouTube-каналу MrMattyPlays Дарра розповів, що ринок у 2024-му вже почав оживати — з'явилися невеликі інвестиції в студії та ранні проекти. Але нинішній рік виглядає хитким, а проблеми з пошуком грошей і масовими звільненнями зберігаються.

Він пояснює, чому ігри-сервіси так популярні: успішна Fortnite приносить величезні гроші, і гігантам на кшталт Microsoft, Electronic Arts, Ubisoft і Sony вигідно мати по кілька таких проектів, на які можна повністю покластися. «Я не думаю, що хтось із гравців дійсно хоче, щоб індустрія виглядала так. З точки зору бізнесу це було б чудово. Адже достатньо стежити всього за п'ятьма проектами у видавництві, і коли один почне поступово здавати, ти просто шукаєш той, що його замінить, поки він остаточно не зникне. Я не хочу, щоб індустрія виглядала так. І мені здається, що люди вже починають показувати своїм гаманцем, що теж цього не хочуть», — каже Дарра.

Саме тому успіх Clair Obscur, створеної відносно дешево, але з душею і хорошою історією, особливо важливий. Гра стала хітом, довівши, що можна робити класні проекти без великих витрат.

Однак справжнім випробуванням для індустрії, на думку розробника, стане реліз Grand Theft Auto VI.

"Чесно кажучи, я думаю, саме це [успіх GTA 6] і стане вирішальним. Запитайте мене знову після виходу GTA 6, тому що... якщо вона не продасться в 70, 80 мільйонів копій, або як там  GTA 5 продалася, це буде сигнал. Але якщо це буде, знаєте, найуспішніший запуск в історії... подивимося."

Марк Дарра

Девелопер також вказує на проблему великих публічних компаній, які змушені рости щокварталу, незважаючи на те, що розробка ігор займає все більше часу.

"Ми бачили багато студій, які заснували люди, що пішли з AAA-компаній — BioWare та інших — вони отримали великі інвестиції, а потім, наприкінці минулого або на початку цього року, закрилися. Гроші закінчилися. Але я думаю, що Clair Obscur, знову ж таки, можливо, є прикладом, тому що у них були зовнішні інвестиції. Я не пам'ятаю, від кого саме, але, здається, вони були менш залежні від цього.
Можливо, це і є надія. Може, нас чекає період відновлення, який затягнеться надовго, і, можливо, безліч інді-розробників за наступні п'ять років перетворяться на AA-студії, а потім саме вони сформують нове обличчя AAA-індустрії."

Марк Дарра

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.