Перейти к содержанию

Новости Керівник Marvel Rivals — про надлишок дуелянтів і відвертих скінах


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

У Marvel Rivals сформувався сильний ростер персонажів, проте є проблема — більше половини героїв належать до типу дуелянтів. Причому в поточному сезоні з'явилися відразу двоє. Далеко не всіх у спільноті проекту влаштовує такий розклад, і в NetEase Games знають про це.

d81fc61c8fb2fb16e4186ce04640a188.thumb.png.33244219b8e44a137839e3b89da8876a.png

У розмові з Rivals Assembled творчий керівник Гуаньюнь Чень (Guangyun Chen) запевнив, що в майбутньому команда має намір збалансувати кількість дуелянтів, стратегів і захисників. Наразі в Marvel Rivals 41 персонаж: 10 захисників, 9 стратегів і 22 дуелянти.

Однак процес вирівнювання буде йти нешвидко, оскільки перш ніж потрапити в гру, персонаж проходить довгий шлях.

"Подбор героев, их разработка и выпуск занимают довольно много времени. Персонажи, которых мы сейчас обсуждаем, появятся лишь в следующем году. Мы осознаём проблему и планомерно над ней работаем. Баланс нельзя исправить по щелчку пальцев, но со временем мы придём к гармонии."

Гуаньюнь Чень

Також керівника запитали, чи не надто девелопери сексуалізують персонажів у Marvel Rivals. У відповідь Гуаньюнь Чень заявив, що команда черпає натхнення з коміксів: «За основу ми беремо культові образи з коміксів і розробляємо більш сучасні та модні дизайни, які точно сподобаються гравцям».

Керівник впевнений, що всі випущені скіни відмінно вписуються в теми та сюжетні лінії сезонів. Крім того, при створенні костюмів дизайнери враховують події з реального світу, будь то Китайський Новий рік або літній сезон. Наприклад, пляжні наряди впровадили в Marvel Rivals, так як за вікном спекотна пора. Гуаньюнь Чень дуже радий, що «більшість користувачів добре сприйняли дизайни скінів».

Ще одна цікава деталь з інтерв'ю. Творчий директор підтвердив, що в Marvel Rivals не використовується EOMM (Engagement Optimized Matchmaking) — спосіб підбору в матчі, головна мета якого утримати і максимально залучити геймера в гру. Наприклад, якщо користувач програв кілька матчів поспіль, йому підсунуть команду, яка легко розгромить супротивника. У разі декількох перемог поспіль відбувається зворотне. Якщо вірити Гуаньюню Ченью, через пару тижнів студія викладе відео з докладним розбором матчмейкінгу в героїчному шутері.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.