Перейти к содержанию

Новости Krafton: екс-боси Unknown Worlds могли перетворити Subnautica 2 на другу Kerbal Space Program 2


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Південнокорейська компанія Krafton подала офіційну відповідь на позов від колишніх керівників студії Unknown Worlds. Видавець звинуватив їх у тому, що ті «фактично відразу відмовилися від своїх обов'язків» після придбання Unknown Worlds, незважаючи на неодноразові спроби Krafton зберегти їх у команді.

3ac572e47ea0ffd42484eb99f6b249e1.thumb.jpg.46477dd87d7552c1bf9b755f4c45aaff.jpg

У липні звільнені боси Чарлі Клівленд (Charlie Cleveland), Тед Гілл (Ted Gill) і Макс Макгуайр (Max McGuire) звернулися до суду. За їхніми словами, Krafton зробила все можливе, щоб відкласти запуск Subnautica 2 і не виплачувати належні команді бонуси в розмірі 250 мільйонів доларів. Однак видавець наполягає, що сиквел не був готовий до релізу навіть у ранньому доступі, а винні в цьому — лідери, які втратили фокус після отримання перших великих платежів.

У свіжому посланні Krafton стверджується, що Клівленд і Макгуайр, які заробили майже по 200 мільйонів доларів після продажу студії, переключилися на особисті проекти і перестали працювати на благо Unknown Worlds. Тим часом Гілл, якому дісталося 60 мільйонів баксів, зосередився на використанні своєї влади, щоб вичавити максимум виплат за угодою, а не на розробці успішної гри.

"До липня 2023 року відсутність Клівленда і Макгуайра в Unknown Worlds почала позначатися на команді розробників Subnautica 2. Директор з розробки в Unknown Worlds повідомив Гіллу, що «люди думають... Макс і Чарлі відійшли від керівництва студією, але вони не розуміють чому». Насправді, Клівленд залишив відеоігри, щоб зайнятися кіновиробництвом, про що він публічно писав у соцмережах.
Що стосується Макгуайра, він почав «працювати над ініціативами, що виходять за рамки основної діяльності компанії», заявивши, що його пріоритет — спробувати щось, що має особисте значення для нього самого. Гілл залишався президентом і генеральним керівником Unknown Worlds. Але без початкових творців Subnautica 2 зіткнулася з постійними затримками в розробці під його керівництвом."

Krafton

Як йдеться у відповіді Krafton, проблеми з Subnautica 2 виявилися під час внутрішньої оцінки в березні 2024 року. Однак замість того, щоб взятися за розум і почати виправляти ситуацію, керівники звинувачували інших у всіх бідах, реорганізовували команду і продовжували зменшувати масштаб гри. Видавець знову нагадав, що просив босів Unknown Worlds повернутися до своїх обов'язків, але ті нібито відмовилися.

До весни 2025 року в Krafton, як і раніше, переживали, що стан Subnautica 2 далекий від задовільного, щоб відправитися в ранній доступ. У позові йдеться, що гендиректор видавництва Чанхан Кім (Changhan Kim) побоювався, мовляв, у такому вигляді друга частина може повторити долю Kerbal Space Program 2, завдавши «непоправної шкоди всій франшизі».

Компанія пригадала і слова одного з керівників, які той виголосив у березні 2025-го: перша і друга версії раннього доступу Subnautica 2 містили б у собі «лише 12% від усього запланованого контенту». Слідом від пожартував, що «такими темпами розробка триватиме 30 років».

«Як єдиний акціонер Unknown Worlds, Krafton інвестувала 500 мільйонів доларів в успіх не тільки Subnautica 2, але і Subnautica 3, Subnautica 4 і будь-яких інших майбутніх продуктів франшизи», — зазначено у відповіді видавця. Компанія побоювалася, що дії трьох керівників можуть завдати непоправної шкоди не тільки грі, але і студії та самій Krafton, а також зіпсувати відносини з фанатами. Тому було прийнято рішення розірвати контракти з Клівлендом, Макгуайром і Гіллом.

Krafton вимагає повного відхилення позову, всіх претензій, а також компенсацію судових витрат та інших витрат. «Цей судовий процес — не просто захист бізнес-інтересів. Він відображає нашу відповідальність перед гравцями і прагнення зберегти автентичність франшизи», — додали в компанії.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.